کد خبر: ۹۱۰۲
زمان انتشار: ۱۷:۵۶     ۲۰ بهمن ۱۳۸۹
انقلابمان امانت الهی است...
وبلاگ میان این مسیر نوشت :


انقلابمان امانت الهی است...

            انقلاب اسلامی امانت خداست . شبیه ولایت ٬ اصلا امانت بودن انقلاب از امانه بودن ولایت است و ما تا پای جان بر پاسداری از این امانت ایستاده ایم.  هر چند که امام را ندیده باشیم ٬ که دیده ایم ! به شرف جمله ی خامنه ای خمینی دیگر است . گرچه جنگ را نچشیده باشیم ٬ که چشیده ایم و شناخته ایم . و دستان پلید و اندیشه ی شوم دشمنان و منافقان را دیده ایم . جنگ ٬ جنگ است . نرم و سختش هم  تفاوتی نمی کند . بلک جنگیدن با دشمن پیش رو سهل تر از دشمن پشت پرده است ٬ به جهت بصیرت . آری تاریخ تکرار می شود و ما مامور به آموختنیم .

 

تاریخ تکرار میشود و تاریخ انقلاب هم تکرار انقلاب صدراسلام است . عدالت اجتماعی ـ به فرموده امام خامنه ای ـ از مهمترین آرمانهای انقلاب است . شبیه مهمترین آرمان علی(ع) درحکومت . امیرالمومنین برای اجرای عدالت اجتماعی و تقسیم عادلادنه ی بیت المال قیام کرد و نتیجه این که زبیر و آقازاده ها به سبب محرومیت از سهم اضافه ای که در دوران حکومت عثمان بهره داشتند در جمل مقابل علی(ع) و عدالتش ایستادند . شبیه اینجا که تا برای اجرای عدالت  قیام میشود آقازاده ها متواری میشوند٬فتنه ی احمدی نژاد نه راه می افتد ٬ برای امام خامنه ای نامه ی سرگشاده می فرستند و فتنه ی بر اندازی راه میافتد ..اما به خون شهیدان و دعای امام ٬ ملت بر پای آرمانها ایستاده اند .

 

این مردم نهضت ملی را و پارلمانیست بی ولی را چشیده اند . مشروطه را دیده اند . به راهشان ایمان دارند و میدانند که مشروطه برایشان انقلاب نشده و نمی شود ! هر نهضتی که دستش از ولایت فقیه کوتاه شود انقلاب نمی شود ! این تجربه ایست که ملت به بهای گزافی بدان رسیده اند و نخواهند فروخت . کاش مسلمانان مصر هم بدانند و پیام ولی امرشان امام خامنه ای را گرفته باشند که مشروطه انقلاب نمی شود... ولایت فقیه را بپایید! و تمام معنای انقلاب درهمین ظرافت خلاصه میشود . تمام ترس و هراس کفر هم ! آقا آمده بود با شما بگوید ٬ ما هم آمده بودیم که جای شما لبیک بگوییم .

 

تاریخ تکرار میشود و تاریخ انقلاب هم تکرار انقلاب صدراسلام است . خوارج انقلاب امیر هم شبیه خوارج انقلابند ! لاحکم الالله را آنان گرفتند و لاحکم الا دموکراسی را اینان ! نه آنان دانستند که حاکمیت الله ٬ حاکمیت جانشین خدا و ولی خداست ٬ و نه اینان فهمیدند که جمهوریت جامعه ی مسلمان  با اسلامیت نظام عین هم است . جمهور مسلمان خواهان حکومت اسلامی و اجرای احکام اسلامیست  و این همان مردم سالاری دینی است . و خوارج انقلاب هم شبیه اسلام از دل خود انقلاب است . خارج شدگان از انقلاب زاویه داران با ولی هستند ! کم و زیاد این دهانه هم فرق نمیکند !

 

انقلاب امروز بارور و چه بسا درحال صادرشدن است! دیر است اما دیر نشده ! و در این سالهای سی سالگی انقلاب ٬ گفتمان آرمانهای امام و انقلاب به جای گفتمان تمدنها ـ پذیرش بی تمدنیها  ـ  گاهی مهم در مسیر این باروری است . و این ملت در آرزوی تحقق آرمانهای امام و انقلاب پای حمایت از دولت انقلابیشان ایستاده اند .

 

به کوری چشم بدخواهان و  دشمنان و منافقان بر این راه ایستاده ایم . گوشمان به کلام امام خامنه ای ٬ جانمان فدای امام خامنه ای و وجومان وقف فرامین امام خامنه ای.  به کوری چشم خوارج انقلاب "آقا" حامی دولت است. "آقا" راضی از عملکرد دولت است. "آقا" از پایبندی و جهاد دولت در راه آرمانهای امام و انقلاب می گوید و خرسند است . جانمان فدای مویدات او . وجودمان وقف مرضیات او .باید با آرمانهای امام و انقلاب از دولت حمایت کرد . آبروی ما باارزش تراست یا اماممان !؟

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها