کد خبر: ۹۰۸۳۴
زمان انتشار: ۱۲:۴۴     ۱۵ آبان ۱۳۹۱
با نزديك شدن به نيم فصل همواره بحث‌هايي ميان مسوولان باشگاه استقلال درخصوص تقويت تيم و جذب بازيكنان جديد مطرح مي‌شود. در باشگاه استقلال هم چند وقتي است اين بحث‌ها آغاز شده و ميان مسوولان اين تيم حرف‌هايي از اين دست رد وبدل مي‌شود.

به گزارش رجانیوز، يكي از بحث‌هاي تازه كه بين مسوولان باشگاه استقلال مطرح شد كنار گذاشتن امين منوچهري بود؛ مهاجمي كه تا كنون تنها يك بار براي استقلال گل زده و در ساير بازي‌ها موفق به گلزني نشده است. در باشگاه استقلال برخي معتقدند كه اين مهاجم بلند بالا نتوانسته از فرصت‌هايي كه طي بازي‌هاي اخير به دست آورده به نحو احسن استفاده كند. حتي طرح معاوضه او نيز به فتح ا... زاده داده شد و مديرعامل باشگاه استقلال هم اين موضوع را به اطلاع امير قلعه‌نويي رساند. 

طبق آنچه تصميم گيري شده مسووليت جذب يا جدايي بازيكنان به عهده امير قلعه‌نويي گذاشته شده همانطور كه در ماجراي جدايي زندي، فتح ا... زاده چندان موافق نبود اما پدر و مادر زندي با اصرار موافقت امير قلعه‌نويي را جلب كردند تا سرانجام اين بازيكن بتواند به ليگ قطر برود.
 
درباره امين منوچهري هم امير قلعه نويي تصميم آخر را گرفت و بعد از اينكه فتح ا... زاده طرح انتقال اين بازيكن را به او داد امير اعلام كرد كه دوست ندارد منوچهري را از دست بدهد و اين بازيكن را براي نيم فصل دوم هم مي‌خواهد. شنيده شده بود كه برخي در باشگاه استقلال دنبال معاوضه منوچهري با آرش افشين هم هستند اما وقتي امير قلعه‌نويي با جدايي اين مهاجم مخالفت كرده ديگر بايد موضوع جدايي امين منوچهري را تمام شده دانست. البته خود منوچهري هم از اين موضوع اطلاع دارد. 
 
به منوچهري گفته‌اند كه طرح جدايي تو را شخص قلعه‌نويي وتو كرده است. شايد براي اين به منوچهري اطلاع رساني شده تا در بازي‌هاي آينده قدري به خود بيايد و در گلزني بهتر كار كند. مهاجمي كه در 13 بازي براي استقلال تنها يك گل مي‌زند مي‌تواند گزينه مناسبي براي جدايي باشد اما امير قلعه‌نويي ظاهرا خواسته فرصتي دوباره به اين مهاجم بدهد تا در بازي‌هاي آينده جبران مافات كند.
 
خيلي‌ها بر اين باور بودند كه منوچهري بعد از اينكه توانست دروازه ذوب‌آهن را باز كند و آن گل 3 امتيازي را بزند در ادامه ليگ هم توانايي زدن گل‌هاي بيشتر را دارد اما موتور گلزني منوچهري همان جا خاموش شد. حالا بايد ديد كه آيا منوچهري مي‌تواند از فرصتي كه دوباره قلعه‌نويي نصيبش كرده به نحو احسن استفاده كند يا با همان يك گلي كه وارد دروازه ذوب‌آهن كرد با فصل دوازدهم وداع مي‌كند؟!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها