کد خبر: ۹۰۸۱۵
زمان انتشار: ۱۲:۰۷     ۱۵ آبان ۱۳۹۱
بازیکن تیم ملی اعتقاد دارد برتری در دیدار 24 آبان برابر ازبکستان پل صعود ایران به جام جهانی 2014 برزیل است.

به گزارش خبرگزاری فارس، محمدرضا خلعتبری درباره دیدار دوستانه فردا برابر تاجیکستان گفت: در این مسابقه برای حفظ آمادگی و به دست آوردن شرایط مناسب به میدان می‌رویم. تمام بازیکنان تیم ملی آماده هستند و امیدوارم محک خوبی بخوریم و برای دیدار برابر ازبکستان آماده شویم. ازبکستان از کره خیلی قوی‌تر است و انشاالله با حمایت هواداران خودمان را برای کسب پیروزی در این دیدار آماده می‌کنیم تا مسیرمان برای صعود به جام جهانی هموار شود.

وی افزود: بازی دوستانه برابر تاجیکستان برای حفظ شرایط خوب‌مان است نه برای خوردن محک جدی. در بازی دوستانه، هم جدی هستیم و دوست داریم پیروز شویم. امیدوارم این مسابقه برای ما نکات مثبتی داشته باشد.

خلعتبری در مورد جو تمرینات تیم ملی تصریح کرد: شرایط از هر لحاظ خوب است. بازیکنان با یکدیگر رفاقت خوبی دارند و تمرینات هم بسیار با نشاط است. با حمایت هواداران و تمرینات مناسب می‌خواهیم برابر ازبکستان هم نتیجه خوبی بگیریم.

مهاجم سپاهان در مورد شناختش از تاجیکستان گفت:‌ هنوز با این تیم بازی نکردیم و فیلمی هم از مسابقات آنها ندیده‌ایم. شناخت و اطلاع چندانی از تاجیکستان ندارم. برای اینکه بتوانیم کارهای تاکتیکی‌‌مان را مرور کنیم و برای دیدار برابر ازبکستان آماده شویم در این دیدار به میدان می‌رویم.

وی اظهار داشت: هدف اصلی ما بازی با ازبکستان است. برتری در این دیدار پل صعود ما است چرا که با سه امتیاز این دیدار 10 امتیازی می‌شویم. در صورت پیروزی در دیدار خانگی بعدی برابر لبنان راه صعودمان هموار خواهد شد. رسانه‌ها و هواداران همانطور که برابر کره از ما حمایت کردند، در دیدارهای آینده نیز این کار را انجام دهند تا با همدلی به جام جهانی صعود کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها