کد خبر: ۹۰۸۱۲
زمان انتشار: ۱۱:۵۴     ۱۵ آبان ۱۳۹۱
لیگ برتر - شکست سنگین پیکان مقابل پرسپولیس باعث شد تا عبدالله ویسی استعفا بدهد.

کریم اعظمی: او در کنفرانس مطبوعاتی طوری حرف زد که خیلی ها احتمال بازگشت ویسی را نزدیک به صفر می دانستند ولی هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه پیکان در نهایت با استعفای این مربی مخالفت کردند.گواردیولای وطنی که گفته بود می رود دهات و کشاورزی می کند فعلا سرمربی پیکان است و دوباره او را در لیگ برتر خواهیم دید.ویسی در مورد بازگشت به پیکان و مسائل مختلف دیگر به سوالات خبر ورزشی پاسخ می دهد.

بالاخره به پیکان برگشتی؟
بله،قرار شد برگردم و صحبت هایی با هیات مدیره داشتم.من از اعضای هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه تشکر می کنم و امیدوارم بتوانیم نتایج خوبی بگیریم. آنها حتی گفتند هر بازیکنی را که صلاح می دانم اخراج کنم و هر کسی را هم می خواهم، لیست بدهم تا بین دو نیم فصل جذبش کنند.

از چه روزی در تمرین حاضر می شوی؟
از فردا.

ولی در کنفرانس خیلی عصبانی بودی؟
من قبلا هم در مربیگری باخت 0-4 یا 0-5 داشتم ولی از روزی که به پیکان آمدم بعضی از خبرنگاران دنبال اخراج من بودند.من هم بعد از بازی با پیکان استعفا دادم تا بعضی ها نگویند دنبال پول هستم و حتی اخراج هم می شدم زیاد پول برایم مهم نبود.

در جلسه ای که با هیات مدیره داشتی چه حرف هایی زده شد؟
آنها از من حمایت کردند و باید از رئیس هیات مدیره و مدیرعامل هم تشکر کنم.باشگاه از اول فصل هم گفته بود که فقط سقوط نکنیم و برای آنها مهم این است که برنامه هایم به مرور زمان در تیم اجرا شود.آنها به من گفتند تو آدم خودت نیستی و آدم ما هستی و با این تفکرات و برنامه های خوبی که برای تیم داری نباید زمین بخوری.

تو که اینقدر نسبت به مطالب روزنامه ها حساس هستی،چرا روزنامه می خوانی؟
من باید این کار را انجام دهم و نمی توانم روزنامه نخوانم.من باید بدانم مربیان داخلی یا خارجی چه می گویند تا بتوانم نکاتی را یاد بگیرم،باید بدانم در فوتبال ایران و دنیا چه می گذرد ولی قبول دارم که باید ظرفیت خودم را بالا ببرم و نسبت به خیلی از مسائل حساس نباشم.ولی باور کنید از دست بعضی ها دیوانه شدم و نمی دانم از نبودن من چه سودی به آنها می رسد.

برخی می گویند شیوه ای که در صبا پیاده کردی اینجا نتیجه نداد.در این مورد صحبت می کنی؟
در صبا یک نیم فصل با تیم کار کرده بودم و بعد فصل را با شناخت مناسب از تیم آغاز کردم اما در پیکان این فرصت را نداشته ام. پیکان را باید در نیم فصل دوم ببینید. قول می دهم نیم فصل دوم متفاوت ظاهر شویم و در پایان جزو شش تیم برتر باشیم.

مثل اینکه گفته بودی یک دهاتی هستی و می روی دهات تا کشاورزی کنی؟
بله،الان هم با شما حرف می زنم در دهات مان(رود زرد) هستم.اینجا مردم دهات به من گفتند تو که زمین نداری چطور می خواهی کشاورزی کنی؟راست می گویند چون زمین ندارم ولی به آنها گفتم از شما زمین قرض می گیرم،الان پول ندارم که زمین بخرم.

چند درصد از پیکان پول گرفتی؟
25 درصد از مبلغ قراردادم را گرفته ام.

راستی قبول داری پیکان با ادامه این وضعیت کاندیدای سقوط است؟
شک نکنید وضعیت اینطور نمی ماند و ما جزو شش تیم بالای جدول خواهیم بود.ما در نیم فصل دوم تیم را تقویت می کنیم و شرایط عوض خواهد شد.

چند بازیکن جذب می کنید؟
5 بازیکن می گیریم و بازیکنان مورد نظرم را انتخاب کرده ام.البته اسمشان را نمی گویم که تیم ها دنبالشان بروند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها