کد خبر: ۹۰۷۳
زمان انتشار: ۱۱:۱۲     ۲۰ بهمن ۱۳۸۹
عضو فراري سازمان مجاهدين (انقلاب) تاكيد كرد نامه موسوي و كروبي به عنوان درخواست مجوز براي راهپيمايي كاري غيرجدي و تبليغاتي در جهت رفع تكليف بوده است.
محمدعلي توفيقي در گفت وگو با راديو فردا اظهار داشت: اين نامه مي توانست با ادبيات ديگري مطرح شود تا اين سوءتفاهم را ايجاد نكند كه طرح آن فقط براي رفع تكليف بوده است. مشكل به فقدان استراتژي برمي گردد.

وي با اشاره به بهانه درخواست مجوز راهپيمايي (اعلام همبستگي با انقلاب مردم مصر و تونس) گفت: مخالفان به خيابان بيايند كه چه چيز را مطالبه كنند؟ اگر قرار باشد فقط به منظور اعلام همبستگي و حمايت از مردم تونس و مصر كه حتي همسايگان ايران هم محسوب نمي شوند به خيابان آمد، من فكر نمي كنم اين حركت از قدرت بسيج كنندگي در خيابان برخوردار باشد. از سوي ديگر تصور نمي كنم اين رويكرد نتيجه مثبت و موثري براي جنبش سبز در پي داشته باشد.

سايت صهيونيستي و ضد انقلابي «بالاترين» نيز در تحليل مشابهي نوشت: آقايان موسوي و كروبي بايد شجاعت داشته باشند و هدف اصلي درخواست راهپيمايي را اعلام كنند. تونسي ها و مصري ها نيازي به حمايت ما ندارند.كچل اگر طبيب بود، سر خود دوا مي نمود. وقتي ما حاضر نيستيم سر جان خودمان ريسك كنيم، به جايي نمي رسيم. معلوم است كه در همه جاي دنيا اپوزيسيون را سركوب كنند.
بالاترين نوشت: آيا درخواست راهپيمايي براي حمايت از مردم مصر و تونس دخالت در امور داخلي كشورها نيست؟

فتنه گران آشوب طلب در جريان تظاهرات روز قدس سال 88 عليه فلسطين شعار داده و مدعي بودند نبايد در امور ديگر كشورها و ملت ها دخالت كرد. اما با توجه به اينكه فتنه گران آن روز در خدمت رژيم صهيونيستي فعال شده بودند، طبيعتاً ميل به آشوبگري- اين بار در خدمت حسني مبارك ديكتاتور مصر و بن علي ديكتاتور تونس- نه تنها از سوي اين رژيم ها مداخله محسوب نمي شود كه موجب خوشحالي اين بخت برگشته هاي مفلوك هم هست!

بالاترين در مطلب ديگري با اشاره به طفره رفتن فتنه گران از دعوت به خودنمايي و انگشت نما شدن در 22 بهمن امسال نوشت: موسوي و كروبي از ماجراي اسب تروا در 22 بهمن پارسال درس گرفته اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها