کد خبر: ۹۰۷۰۳
زمان انتشار: ۲۰:۴۷     ۱۴ آبان ۱۳۹۱
مديرعامل پرسپوليس در هفته های اخیر حجم تماس های خود را با سرمربی پیشین پرسپولیس بیشتر کرده است.

جام ورزشی؛ محمد رويانيان رابطه احساسي خود را با مصطفي دنيزلي، سرمربي سابق اين باشگاه حفظ کرده است. شايعات موثق از داخل باشگاه حکايت از آن دارد که او، براي حل مشکلات پرسپوليس، معمولا با اين مربي به صورت تلفني حرف مي‌زند و مشاوره مي‌گيرد.


رويانيان اخيرا فاش کرد که تمديد قرارداد کريمي، پيشنهاد دنيزلي بوده و او تنها روي حرف اين مربي، حاضر شد شماره 8 را در تيمش حفظ کند، اگر نه قصد داشت با جدايي اين بازيکن کنار بيايد.


حالا خبرهاي عجيب‌تر و شنيدني‌تري نيز از پرسپوليس به گوش مي‌رسد. در هفته‌هاي اخير، رويانيان حجم تماس‌هاي خود را با دنيزلي بيشتر و بيشتر کرده است. ظاهرا اين دو در تابستان گذشته و پس از عدم توافق نهايي براي همکاري دوباره، با هم قول و قرارهايي گذاشته‌اند. رويانيان در آن زمان به دنيزلي گفت، تا زماني که در پرسپوليس باشد، تلاش خواهد کرد تا دوباره با اين مربي همکاري کند.


دنيزلي نيز تاکيد کرد، يکي از بزرگ‌ترين آرزوهايش اين است که قرمزها را قهرمان ايران کند. او گفت: «اگر چنين کاري کنم، به محبت طرفداران پرسپوليس جواب مي‌دهم. تا وقتي تيم‌شان را قهرمان نکنم، به آن‌ها مديونم.»


به دليل علاقه وافر دنيزلي به کار در پرسپوليس، رويانيان همچنان روي او نظر خاصي دارد. مديرعامل قرمزها پيش از بازي‌هاي اخير پرسپوليس حتي با دنيزلي به صورت تلفني در تماس بوده و به او گفته است، احتمال تغييرات روي نيمکت تيمش وجود دارد.


رويانيان حتي پيش از بازي پيکان تمام نقشه‌هاي خود را کشيده بود. قرار بود در صورت شکست پرسپوليس در اين مسابقه، او يکي از غافل‌گيرکننده‌ترين خبرهاي سال را به طرفداران پرسپوليس بدهد. اين خبر نيز بازگشت مصطفي دنيزلي به پرسپوليس است! مانوئل ژوزه کم‌کم اوضاع پرسپوليس را سروسامان مي‌دهد ولي حالا سايه سنگين دنيزلي را بالاي سر خود احساس مي‌کند.


در هر مقطعي از فصل که پرسپوليس نتواند نتيجه بگيرد و ژوزه به در خروجي باشگاه نزديک شود، دنيزلي شانس اول نيمکت قرمزها خواهد بود. رويانيان فعلا ترجيح مي‌دهد درباره اين شايعات هيچ حرفي نزند. او سکوت اختيار کرده و از کادرفني فعلي پرسپوليس حمايت مي‌کند. اما مديرعامل قرمزها نمي‌تواند در محافل دوستانه، منکر علاقه خود به بازگشت دنيزلي باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها