کد خبر: ۹۰۶۹۴
زمان انتشار: ۲۰:۳۸     ۱۴ آبان ۱۳۹۱
مدافع استقلال گفت: «وضعیت باشگاه را باید در کتاب گینس ثبت کنند. شرایط استقلال از طوفان سندی هم بدتر بود.»

جام ورزشی؛ فارس نوشت: امیرحسین صادقی در خصوص آخرین شرایط استقلال صحبت‌‌هایی را انجام داده که در زیر می‌خوانید.


* از شرایط تیم استقلال بگو؟
- چند روز استراحت کردیم و از دیروز تمرینات را زیر نظر گرفتیم.


* تعطیلی لیگ به بازیکنان ضربه‌ای وارد نمی‌کند؟
- قطعا به بدن بازیکنان فشار زیادی وارد می‌شود و این فاصله بین مسابقات کارمان را خیلی سخت می‌کند. متاسفانه لیگ طولانی است، جام حذفی هم که نداریم و اینها همه خسته کننده است اما تحمل می‌کنیم تا تیم ملی به جام جهانی برود. بازی‌ها به شکلی پیش می‌رود که تیم برنامه‌ریزی منظمی دارد ولی در نیم فصل دوم با جابجایی بازیکنان و جذب نفرات جدید می‌توانیم استقلالی باشیم که رنگ و بویی تازه به خود بگیرد.


* وقتی قلعه‌نویی روی نیمکت نبود استقلال به تراکتورسازی باخت اما ظاهرا برگشت او خیلی تاثیرگذار بود که دو پیروزی پی در پی به دست آوردید.
- قلعه نویی مهره مؤثر در تیم است و مثل هر 11 بازیکن داخل زمین نقش دارد. شرایط استقلال امسال آنقدر سخت بود که همه می‌دانند به چه شکلی بسته شد و بازیکنان با چه شرایط پولی با تیم کنار آمدند. بازیکنان تا هفته یازدهم هیچ پولی نگرفتند و فکر می‌کنم شرایط امسال استقلال را باید در کتاب گینس ثبت کنند.


* چه طور؟
- سختی‌هایی که از مدیریت تا بازیکنان تحمل کردند را با طوفان «سندی» آمریکا قیاس کرد و فکر می‌کنم جمع کردن تیم استقلال از جلوگیری از سیل و طوفان هم سخت‌تر بود. خوشبختانه بازیکنان بزرگ تیم به همراه مسئولان و کادر فنی کاری کردند که امسال تیم به حاشیه نرود و در نیم فصل دوم تیم شکلی تازه به خود خواهد گرفت.


* هنوز هم با وجودی که به تیم ملی دعوت نشدی، اعتقاد داری به جام جهانی می‌روی؟
- شک نکنید که امیر حسین صادقی در جام جهانی 2014 حضور خواهد داشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها