کد خبر: ۹۰۶۷۶
زمان انتشار: ۲۰:۱۸     ۱۴ آبان ۱۳۹۱
پرسپوليس در سه بازي آينده خود بايد به ترتيب مقابل ذوب‌آهن، ملوان و تراكتورسازي بازي كند كه از اين بين تنها ديدار با ملوان در خانه حريف برگزار مي‌شود
پرسپولیس حسین ماهینی
اوکی
سایت گل - برد 6- صفر مقابل پيكان اوضاع پرسپوليس را اندکی روبراه كرد تا جايي كه هواداران اين تيم در اوج نااميدي دوباره کمی اميدوار شوند و فاصله 8 امتيازي تا صدر جدول و البته نمايش پرنوسان تيم‌هاي اين فصل كاري كند تا اوج‌گيري پرسپوليس با پتانسيلي كه در اختيار دارد شدني به نظر بيايد.
 با اين‌حال بايد ديد شرايط پرسپوليس تا پايان نيم‌فصل اول چگونه خواهد بود و طي سه بازي باقيمانده تا پايان نيم‌فصل اول، تيم مانوئل ژوزه مي‌تواند به روند خوب خود ادامه دهد يا نه.

 پرسپوليس در سه بازي آينده خود بايد به ترتيب مقابل ذوب‌آهن، ملوان و تراكتورسازي بازي كند كه از اين بين تنها ديدار با ملوان در خانه حريف برگزار مي‌شود. نخستين حريف سرخ‌ها بعد از تعطيلات ليگ و بازي‌هاي تيم ملي، ذوب‌آهني است كه بعد از تغييرات در كادر فني‌اش و روي كار آمدن فرهاد كاظمي طي 3 هفته 2 امتياز به‌دست آورده و با وجود اينكه حريف خطرناكي به نظر مي‌رسد قابل شكست دادن است و پيروزي مقابل اين تيم در تهران امكانپذير است.


بازي بعدي اما به مراتب دشوارتر و خطرناك‌تر است چرا كه پرسپوليس بايد رو در روي ملواني قرار بگيرد كه بعد از حضور احمدزاده، 4 هفته متوالي برده و به رده دوم جدول رسيده (البته بايد ديد ملوان در بازي هفته پانزدهمش چه نتيجه‌اي مي‌گيرد). ملوان در خانه خود تيم قدرتمندي است و البته پتانسيل بالايي به لحاظ بازيكن دارد و مي‌تواند براي پرسپوليس خطرناك باشد.
تراكتورسازي هم آخرين تيمي است كه پرسپوليس در نيم‌فصل اول با آن روبرو مي‌شود و حتي اگر اين مسابقه در تهران برگزار شود، كيفيت فوتبال اين تيم به علاوه جايگاه و پتانسيلي كه دارد مي‌تواند كار ژوزه را مقابل هموطنش توني اوليويرا دشوار كند اما فارغ از هر نتيجه‌اي كه تراكتورسازي در ديدارهاي هفته چهاردهم و پانزدهم خود مي‌گيرد، اين حريف براي پرسپوليس لقمه گلوگيري خواهد بود.
با اين وجود تصور پيروزي مقابل تراكتورسازي در تهران بعيد نيست و پرسپوليس در صورت جمع‌آوري 7 امتياز از اين سه بازي مي‌تواند به نيمه بالايي جدول و شايد 5 تيم بالاي جدول صعود كند؛ اتفاقي كه اين فصل هنوز رخ نداده است!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها