کد خبر: ۹۰۶۷
زمان انتشار: ۱۱:۰۰     ۲۰ بهمن ۱۳۸۹
بی باک؛ سردبیر بی باک - هر از چند گاهی برخی از سایتها و خبرگزاریهای داخلی و خارجی با اهداف و اغراضی کاملا مغرضانه به انتشار سخنان و فتاوای مراجع عظام تقلید و سایر بزرگان دینی می پردازند و بدون در نظر گرفتن کلیه شرایط و ضوابط فرمایشات آن بزرگان، طبق خواهش نفس خویش به تفسیر و تحلیل می پردازند.

 اگر چه اطلاع از احکام شرعی و نصایح بزرگان دینی امری مطلوب و پسندیده است امّا اینکه برخی افراد و رسانه ها از سخنان و فتاوای این بزرگان دینی استفاده ابزاری برای اثبات توهمات و دروغ پراکنی های خود کنند جای بسی تاسف و تاثر است.

هر چند انتشار اتهامات کاملا کذب و مغرضانه علیه رئیس جمهور منتخب مردم ایران در رسانه های زنجیره ای جریان فتنه و اصلاح طلب تازگی ندارد و به خیال خام خود یکی از ستونهای حیات سیاسی آنان این نوع بداخلاقی ها می باشد. امّا اینکه در داخل برخی هر از چند گاهی با طعنه و کنایه و صغری و کبراهای غلط همگام با رسانه های استکبار و فتنه گر، رئیس جمهور منتخب و محبوب ملت ایران را به دروغگویی متهم کنند و برای اثبات ادعاهای خود از سخنان و فتاوای کلی علماء و مراجع عظام تقلید استفاده کنند و سپس در رسانه های زنجیره ای خود به تعیین مصداق دلخواه اقدام نمایند جای تاسف مضاعف است.

این لجن پراکنی های فتنه گران و ایادی داخلی شان در حالی است که رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای در ایام فتنه 88 در پاسخ به یکی از مسئولین که گفته بود:" آقا در این مدت به بزرگان خیلی توهین شد و شخصیت بزرگان نظام در تلویزیون مستقیماً تخریب شد و.... شما نظرتان چیست؟" ( معظم له) فرمودند: "بله، بنده هم مانند همه مردم از تلویزیون برنامه های انتخاباتی را می دیدم. واقعاً وقتی می دیدم درست جلوی دید مردم به رئیس جمهور قانونی کشور مدام می گویند دروغ گو، دروغ گو! دلم می شکست "

امّا گذشته از این صحبت ها برای ملت شریف ایران پر واضح است که چه کسی با شعار قانون و خط امام(ره) به میدان انتخابات دهم ریاست جمهوری آمد امّا قبل از پایان انتخابات و شمارش آراء برخلاف قانون بدیهی تمامی کشورها، خود را منتخب مردم معرفی کرد و بعد از مشخص شدن نتایج واقعی انتخابات اردو کشی خیابانی به راه انداخت و رسواترین بی قانونی و هنجارشکنی ها را با کمک دوستان داخلی و خارجی و سکوت برخی خواص بی بصیرت به نمایش گذاشت؟! کدام بانویی در حمایت از این کاندیدای قانون شکن و قدرت طلب در جماران دستور اغتشاش صادر کرد تا میلیاردها تومان به اموال مردم و بیت المال خسارت وارد شود و اقتدار بدست آمده از حضور 40 میلیونی ملت در انتخابات دهم ریاست جمهوری کمرنگ شود؟ و صدها سئوالی که برای ملت شریف ایران پاسخی واضح دارد امّا متوهمان چشم و گوش بسته سعی دارند تا آنرا معادله ای چند مجهولی تلقی کنند!

کیست که از یاد برده باشد که همین مدعیان قانون و صداقت که هر از چندی برای تحریک احساسات دینی مردم، سنگ مراجع و عالمان دینی را به سینه می زنند،  قبل از سفر تاریخی حضرت امام خامنه ای ( حفظه الله) به شهر مقدس قم چنان جنجالی به پا کردند که علماء و مراجع عظام تقلید در اعتراض به انتخاب آقای احمدی نژاد و اتفاقات اخیر کشور حاضر به دیدار با رهبری نخواهند شد امّا پس از نمایش بصیرت و اطاعت پذیری مراجع عظام تقلید با رهبر فرزانه خود، همان کذابین به نمایندگی از همه مدرسین و طلاب قم و نجف (!) اعلام کردند:  تقلید از همه آن مراجع که به دیدار رهبری رفته اند؛ حرام می باشد!

به هر حال حزب نفاق و درویی از قبال علماء و مراجع بصیر شیعه و بزرگان حوزه های علمیه راه بجایی نخواهند برد و همچون گذشته تنها امید و دلخوشی شان به چند روحانی نمای تولیدی کاخ سفید باقی خواهد ماند و به یقیین همچون هم مسلکان سابقشان در چند روزه زندگی دنیا همواره در عزلت و ذلت به سر خواهند برد و در نهایت به زباله دان تاریخ سپرده خواهند شد تا آنگاه که وقت حساب و کتاب فرا رسد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها