کد خبر: ۹۰۴۷
زمان انتشار: ۱۶:۱۹     ۱۹ بهمن ۱۳۸۹
رئیس دبیرخانه کارگروه انتقال دولت از تصمیم این کارگروه برای انتقال قطعی شرکت دخانیات به استان تازه تاسیس البرز خبر داد.
به گزارش البرز این شرکت قرار است به همراه تعداد زیادی از نیروهایش به شهرستان هشتگرد در غرب این استان منتقل شود.
سید محمد شفیع پور درحاشیه نشست کارگروه انتقال کارکنان البرز ضمن اعلام این خبرگفت: این شرکت با تمامی پرسنل خود با البرز منتقل می شود و با این اقدام دو هزار نفر از کارکنان این شرکت نیز با انتقال صورت گرفته از تهران خارج می شوند.

وی ادامه داد : بااین انتقال بانکها، مسکن و شهرسازی و سایر دستگاههای مرتبط نیز باید تدابیر مناسب را بیندیشند

انتقال سازمان سنجش
 
وی همچنین از انتقال سازمان سنجش به محمد شهر کرج خبر داده و افزود : این سازمان زمینی را محمدشهر کرج در اختیار داشته که به طور کامل به این منطقه انتقال خواهد یافت.
 
وی زمان این انتقال را پس از برگزاری کنکورهای سراسری و قبل از آغاز سال تحصیلی اعلام کرده و افزود: در انتقال این مجموعه ادارات پاسخگویی سازمان سنجش نیز به کرج منتقل می شوند و در تهران هیچ زیرمجموعه ای از این سازمان باقی نخواهند ماند.
 
وی همچنین با تشریح سیاستهای انتقالی کارکنان دولت از پایتخت افزود:  تمام نیروهای که بر اساس مصوبه دولت مبنی بر خروج از تهران به استان البرز منتقل شده اند تا پایان سال جاری حقوق خود را از تهران دریافت می کنند.

وی افزود: تاکنون 290 نفر به البرز منتقل شده اند و همچنان شمار زیادی از متقاضیان خواهان انتقال به البرز هستند.

این مسئول خاطرنشان کرد: علاوه بر البرز استانهای سمنان، قزوین و قم نیز برای انتقال کارکنان از پایتخت در اولویت هستند.

این مسئول یادآور شد: علاوه بر انتقال کارکنان از پایتخت به سایر استانها برنامه هایی نیز برای انتقال چندین سازمان از تهران به البرز طراحی شده است.
 
وی همچنین از انتقال مجموعه ای از بخش کشاورزی نیز خبر داد و این موضوع را با توجه به ظرفیتها و پتانسیلهای موجود در البرز و وجود مراکز تحقیقاتی مرتبط با این بخش در البرز برشمرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها