کد خبر: ۹۰۴۲۰
زمان انتشار: ۱۰:۱۴     ۱۴ آبان ۱۳۹۱
نماینده مردم تهران با انتقاد از برخی نمایندگان که به کامران گفته بودند برو بیرون و حرف نزن، از رئیس مجلس خواست از رویه شدن این گونه رفتارها جلوگیری کند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، مهدی کوچک‌زاده نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) طی تذکری گفت: همانطور که برخی نمایندگان مجلس گفتند، باید کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در پایان شهریور ماه، گزارش بودجه مجلس را ارائه کند، با توجه به اینکه گزارش کمیسیون مجلس ارائه نمی‌شود، هرچقدر شما (لاریجانی)‌ اصرار کنید که فلان نماینده اشتباه می‌کند، نتیجه‌ای نخواهد داشت مگر اینکه گزارش کامل بودجه به نمایندگان ارائه شود.

وی با اشاره به اظهارات کامران و برخی واکنش‌ها به وی، افزود: کسی در مجلس نمی‌تواند دیگری را بیرون کند و با لحن تند او را خطاب کند، بنده به این برادران عزیز که به آقای کامران گفتند، برو بیرون، و حرف نزن، می‌گویم که این حرف‌ها به ضرر شماست چون ممکن است روزی شما هم با این مشکلات مواجه شوید.

کوچک‌زاده تصریح کرد: حضرت آقا فرمودند، مجلس جای حرف‌های حکیمانه است حتی اگر نماینده‌ای حرف غلطی زد نباید این‌گونه رفتارها رویه شود.

کوچک‌زاده به لاریجانی گفت:‌آقای رئیس نباید خوشحال شویم که عده‌ای احسنت بگویند و عده‌ای به نمایندگان بگویند برو بیرون شما باید جلوی این رویه را بگیرید. والله قسم بنده بخاطر آرامش مجلس این را می‌گویم.

علی لاریجانی در پاسخ به تذکر کوچک‌زاده گفت: حتی اگر گزارش کمیسیون برنامه و بودجه منتشر شود، مشکل حل نخواهد شد چرا که مبلغ بودجه مجلس در کتاب بودجه نوشته شده است.

وی افزود: آقای کامران گفتند بودجه مجلس 700 میلیارد است در حالی که اینطور نبود و حتی بودجه عمرانی مجلس هم 30 میلیارد نیست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها