کد خبر: ۹۰۳۳۷
زمان انتشار: ۱۱:۴۰     ۱۳ آبان ۱۳۹۱
ظهور وبروز تفکر بیمارگونه وهابی گری در شبکه وصال باعث پیوند جریان وهابیت وترویسم و جریان جدائی طب خلق عرب نیز گردیده است؛ این شبکه با هدف ترویج خشونت در خوزستان مدتی است که با همکاری برخی کشورهای عربی پای برخی از افراد خون آشام و تروریست تحت تعقیب را به این شبکه باز کرده است .

بولتن نیوز: استفاده از تکنیک های تبلیغاتی و رسانه ای برای تاثیر گذاری بر  قشری خاص ، با شیوه های نرم از جمله ابزراهایی است که چند سالی است با هدف ایجاد تفرقه و بسط و گسترش شبهه سازی و شبهه افکنی برای رسیدن به اهداف مشخص به یک رویه تبدیل شده است از جمله شبکه ها ورسانه هایی که می توان به آن اشاره نمود شبکه وصال متعلق به سلفی های تندرو و افراطی  است.

ترویج شبهات عدیده به بطن جامعه و بی پاسخ ماندن آن در ذهن مخاطبین از جمله شگردهای این شبکه متمایل به گروه های تروریستی است ، برخلاف آنچه در ظاهر شاهد آن هستیم اظهار تقیید موسسان سلفی ووهابی این شبکه در خصوص اهداف راه اندازی این شبکه و طرح موضوع قرآن و سنت است اما در حقیقت آنچه در حال اجرا و انجام است چیزی غیر از این است و برخلاف آنچه چهره ی ظاهر الصلاح موسسان و یکی از مدیران این شبکه بنام عبدالله آل یعین سعودی مشاهده می شود ،ترویج برادرکشی و جنگ طایفه ای و انجام اغتشاش و ترور و بمب گذاری و تضعیف و نابودی باورهای مسلمانان راستین و ایجاد تفرقه در میان امت واحده است .

 

عبدالله آل یعین

ظهور وبروز تفکر بیمارگونه وهابی گری در این شبکه باعث پیوند جریان وهابیت وترویسم و جریان جدائی طب خلق عرب نیز گردیده است؛ این شبکه با هدف ترویج خشونت در خوزستان مدتی است که با همکاری برخی کشورهای عربی پای برخی از افراد خون آشام و تروریست تحت تعقیب را به این شبکه باز کرده است .

این افراد تحت تعقیب در سالهای اخیر دهها اقدام تروریستی و خرابکارانه در خوزستان را مدیریت
کرده اند که منجر به کشته و مجروح شدن بیش از 350 نفر از مردم بی گناه گردید. و تروریست ها به کشورهای اروپایی و مورد حمایت غرب پناه بردند و با استفاده از ابزار رسانه ای از جمله اسکایپ ، تلفن و حضور فیزیکی در این شبکه تلاش دارند تا امنیت استان خوزستان را دستخوش اقدامات ضد امنیتی نمایند

 

مجریان وموسسان این شبکه نیز بدون پای بندی به اصول متعارف و معقول بر رسانه ها ضمن اختصاص چندین برنامه تجزیه طلب و تفرقه افکن از جمله الاهواز ارض المنسیه ( اهواز سرزمین فراموش شده ) و نافذ علی الایران (پنجره ای به سوی ایران) افراد خلق عرب وتجزیه طلب را  در رسیدن به اهدافشان همراهی و عملاً دستور اغتشاش و اقدامات خرابکارانه صادر می نمایند .

 

 افراد تجزیه طلب نیز با هدف جلوگیری از افشای هویتشان با اسامی مستعار با این شبکه در ارتباط اند که ذیلاً به برخی از این افراد اشاره می شود . پیوند این جریان وهابی با تروریست های تجزیه طلب در خارج کشور نشان از تعریف تروریسم به خوب و بد است و کشورهای اروپایی و مدعیان حقوق بشر نیز با اذعان به این موضوع افراد مورد تعقیب را در دامان خود می پرورانند .

 


 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها