کد خبر: ۹۰۲۴۳
زمان انتشار: ۱۸:۳۷     ۱۱ آبان ۱۳۹۱
یعقوب کریمی،قاسم دهنوی ،آرش افشین و شجاع خلیل زاده به خاطربازی های خوبشان به تیم ملی برگشته اند و در عوض مازیار زارع ،مسعودشجاعی و هادی عقیلی جایی در لیست کی روش جا ندارند
ایران ارمنستان

سایت گل- شب گذشته و ساعاتی بعد از پایان بازی های هفته چهاردهم لیگ برتر لیست 28 نفره تیم ملی برای دو بازی با تاجیکستان و ازبکستان اعلام شد.

در این لیست نام 4 بازیکن تازه وارد که البته در اردوهای قبلی هم یکی دو باری به اردوها دعوت می شدند دیده می شود؛یعقوب کریمی،قاسم دهنوی ،آرش افشین و شجاع خلیل زاده به خاطربازی های خوب اخیرشان به تیم ملی برگشته اند و در عوض  مازیار زارع ،مسعودشجاعی  و هادی عقیلی جایی در لیست کارلوس کی روش جایی ندارند.

همچنین محمدغلامی و امید ابراهیمی دو بازیکن سپاهانی که در لیست اولیه اردوی قبلی هم بودند به این اردو دعوت نشدند.


در میان دعوت نشده ها البته مازیار زارع مصدوم است و در دو بازی قبلی  ملوان به میدان نرفته  ومسعودشجاعی که در دیدار با کره جنوبی اخراج شد نمی تواند مقابل ازبکستان بازی کند و  دعوت نشدنش توجیه منطقی داشته. اما جالب است که کی روش، هادی عقیلی که در قطر بازی می کند را اصلابه اردو فرا نخوانده  و نام مدافعی که بیش از 4 سال در  ارنج اصلی تیم ملی حضور داشت در لیست 28 نفره ای که  قرار است  بعد از بازی تدارکاتی با تاجیکستان چند نام از آن خارج شود هم دیده نمی شود.

نکته جالب دیگر در لیست تیم ملی حضور پژمان نوری در بین مدافعان است وبه نظر می رسد کی روش او را به عنوان یک مدافع چپ به اردو دعوت کرده است.ظاهرا مصدومیت پولادی  و ابهام در خصوص او که تا روز بازی با ازبکستان آماده مسابقه خواهد شد یا نه کی روش را مجاب به اتخاذ چنین تصمیمی کرده است.هر چند به غیر از پولادی مصدم یک مدافع چپ ای دیگر هم در اردو حضور دارد؛احسان حاج صفی که در دو بازی اخیر تراکتورسازی15-10 دقیقه برای تیمش بازی کرده است

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها