کد خبر: ۹۰۱۹۷
زمان انتشار: ۱۲:۱۱     ۱۱ آبان ۱۳۹۱
با دستور مقامات قضایی صورت گرفت؛
این جلسه که به سرکردگی «مهدی خزعلی» برگزار می شود با حضور عناصر معلوم الحال به صورت هفتگی برگزار می شد. تعدادی از شرکت کنندگان در مراسمی که بنا بود به مناسبت ۱۳ آبان و همچنین بزرگداشت مادر آرش صادقی برگزار شود دستگیر شده اند.
مهدی خزعلی مدت مدیدی است جلساتی را با حضور افرادی معلوم الحال در سرای اهل قلم با نیتی نامعلوم و با حامیانی نا مشخص، برگزار می کند. جلساتی که در آن عمدتا مخالفین نظام گرد هم جمع می آیند که در این پایگاه خبری نیز چندین مطلب در خصوص همین فعالیت های براندازانه! مهدی خزعلی منتشر شده است.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از ماهستیم، دستور قضائی برای بازداشت تعدادی از عناصر فتنه و ضدانقلاب در جلسه ای موسوم به «سرای اهل قلم» صادر شد، این جلسه که به سرکردگی «مهدی خزعلی» برگزار می شود با حضور عناصر معلوم الحال به صورت هفتگی برگزار می شود. تعدادی از شرکت کنندگان در مراسمی که بنا بود به مناسبت ۱۳ آبان و همچنین بزرگداشت مادر آرش صادقی برگزار شود دستگیر شده اند.

 

براساس گزارشهای رسیده امروز بنا بود که در «سرای اهل قلم» نشستی با سخنرانی ابراهیم اصغر زاده برگزار شود. دراین نشست همچنین بنا بود که یادمانی به مناسبت درگذشت مادر آرش صادقی،دانشجوی زندانی [دارای جرایم امنیتی] برگزار شود. لازم به ذکر است در نشست سرای اهل قلم عناصر چون محمد نوری زاد  و ... پیش از این دعوت به سخنرانی شده بودند.
 
قاسم شعله سعدی، مهدیه گلرو، جمال عاملی، دکتر حمیدرضا سلیمانی، محمد پارسی، محمد فرید پژمان ظفرمند، فاطمه محمودی، سعید ذبیحی، نوید ذبیحی، بهروز شادلو، فاطمه محمودی، محمد باقر مرادی، امیر برهانی و مهدی برهمن پور از جمله بازداشت شدگان هستند.



گفتنی است مهدی خزعلی تا پیش از این نیز چندین بار به سبب اقدام علیه امنیت ملی بازداشت و روانه زندان شده است، دعوت از چهره های جنجالی و بیان مطالب واهی و در تقابل با ارکان نظام ج.ا.ا تنها نمونه کوچکی از اقدامات ضدمیهنی انجمن سرای اهل قلم است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها