کد خبر: ۹۰۱۸۹
زمان انتشار: ۱۱:۵۴     ۱۱ آبان ۱۳۹۱

محمد نوری زاد نامه نگار هتاک و فحاش و ابزار رسانه های بیگانه برای تبلیغ علیه نظام از نمایشگاه مطبوعات فراری شد.

به گزارش پایگاه 598  به نقل از بی باک، محمد نورزی زاد که این روزها ابزاری برای رسانه های بیگانه شده و با نامه نگاری های بی ادبانه اش خطاب به رهبر انقلاب دل مردم و نیروهای انقلاب را بدرد آورده است؛ امروز قصد بازدید از نمایشگاه مطبوعات را داشت که با شعارهای تند و اعتراضات گسترده مردمی مجبور به فرار از نمایشگاه شد.





وی که در خبرگزاری اصلاح طلب ایلنا به گفت و گو نشسته بود توجه مخاطبین را به خود جلب کرد و سوالات متعدد مردم پیرامون نامه نگاری های وی را پاسخ می داد.

مردم که از پاسخ های وی عصبانی و به خشم آمده بودند شروع به سر دادن شعارهای "مرگ بر منافق" و "مرگ بر ضد ولایت فقیه" کردند و او را تا درب خروجی نمایشگاه بدرقه کردند.

هتاکی های نوری زاد در حدی بود که اشخاصی چون هاشمی رفسنجانی نیز به شیوه نامه نگاری های وی واکنش نشان دادند.

هاشمی رفسنجانی در دیداری که چندی پیش انجام شده از اشراف رهبر معظم انقلاب نسبت به مسائل و مشکلات سخن به میان آورده و گفته است که با وجود این اشراف و توجه آقا، اگر کسی مشکلی در عملکرد ها می بیند نگارش نامه و انتقال آن کار خوبی است ولی در این نامه ها باید رعایت ادب و احترام صورت پذیرد.

 هاشمی رفسنجانی در ادامه سخنان خود با انتقاد از نامه های نوری زاد عنوان کرده است که در نامه ها به جای فحاشی باید مطالب به صورت مستند و مستدل همراه با متانت و رعایت ادب نگاشته شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها