کد خبر: ۹۰۱۷۴
زمان انتشار: ۱۱:۳۸     ۱۱ آبان ۱۳۹۱
سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: من سنگ نیستم و شیشه‌ام، می‌روم.

به گزارش خبرگزاری فارس، عبدالله ویسی پس از شکست 6 بر صفر برابر پیکان، در نشست خبری با اعلام استعفایش گفت: مربی تیمی که با 6 گل می‌بازد و انتظارش از بازیکنان برآورده نمی‌شود جز تسلیم شدن و خداحافظی کردن چیزی ندارد. در 4 بازی 20 گل خوردیم. این موضوع شرم‌آور است و در دنیا نظیر ندارد. فاصله ما با پرسپولیس 6 گل نبود اما ایستادیم و فوتبال بازی کردیم و تماشاگران از فوتبال ما لذت بردند. شاید قسمت این بود که پیرمردی که در ایران مظلوم واقع شده بماند و من جوان کنار بروم.

وی ادامه داد: از مجموعه ایران‌خودرو و کارکنان این مجموعه عذرخواهی و استعفایم را اعلام می‌کنم. برنمی‌گردم مگر اینکه اتفاق خاص دیگری بیفتد. تفکرم چیز دیگری بود اما نتوانستم آن را اجرایی کنم و شاید مربی دیگری بتواند بهتر کار کند.

ویسی تصریح کرد: اگر کارشناسی نگاه کنید تیم ما قشنگ بازی می‌کند ولی هر توپی که از یک‌سوم زمین رد می‌شود گل می‌شود. اشکال از من است. انسان‌های شجاع ایرادهایشان را می‌گویند و من نتوانستم این ایراد را برطرف کنم. با یک نتیجه افتضاح بازی را واگذار کردیم. به هر حال انسان جایزالخطاست.

وی در مورد استعفایش عنوان کرد: همین الان مدیرعامل باشگاه به سرپرست ما زنگ زد و گفت ویسی از استعفا حرفی نزند. من می‌خواستم با جوانان کارم را ادامه بدهم و اهل حرف زدن نیستم اما می‌روم. امیدوارم مربی دیگری کارش را انجام بدهد. من رفتار باشرافتی با بازیکنان داشتم. شاید مربی دیگری بیاید و کار دیگری انجام بدهد. فوتبال مقداری نامهربانی و کلک می‌خواهد و تعداد کمی از مربیان این کارها را انجام می‌دهند.

وی در مورد اینکه به بازیکنانی از تیمش مشکوک نیست، اظهار داشت: فکر بد ندارم. یکی از اعضای هیئت مدیره و برخی گفتند شاید 4 بازیکن بخواهند در زمین کم‌کاری کنند اما من چنین فکری نمی‌کنم.

ویسی افزود: به کارم، تیمم و بازیکنانم ایمان دارم. شانس لیاقتی است که خدا به بنده‌هایش می‌دهد و این شانس را امروز به پرسپولیس داد. قبل از بازی گفتم پرسپولیس خطرناک ترین تیم تاریخش است،‌ نگفتم قوی‌ترین است زیرا این تیم آنقدر زخم خورده و داغان بود که سر ما عقده‌هایش را خالی کرد. از اینکه هواداران این تیم خوشحال رفتند خوشحالم اما فاصله ما با پرسپولیس 6 گل نبود.

سرمربی پیکان تصریح کرد: اگر دفاعی بازی می‌کردیم فوتبال درمی‌آمد اما دوست دارم مردم از فوتبال لذت ببرند. ما به داماش 3 گل زدیم که هیچ تیمی نمی‌تواند این تعداد گل را به این تیم بزند. در دیدار با صبا شاید 10 گل هم می‌توانستیم بخوریم، آن بازی بد بودیم. من بازی کثیف را دوست ندارم. دفاعی بازی کردن با بازی کثیف فرق دارد. من به آینده نگاه می‌کنم و می‌خواهم از فوتبال لذت ببرم. برخی می‌خواستند من بروم و شاید با رفتنم چیزی گیر آنها می‌آید. همین الان 5 خبرنگار گفتند خداحافظ ویسی!

وی تاکید کرد: یکی از همکاران شما که برخلاف شما شرافت ندارد، لیستی آورد و گفت از من بازیکن بگیر تا از تو حمایت کنم اما من این کار را نکردم. شاید با حضور من چیزی گیر او نمی‌آمد. شما با شرافت می‌نویسید و وقتی انتقاد می‌کنید لذت می‌برم اما وقتی خبرنگار می‌گوید خداحافظ ویسی من چه بگویم؟ خانه، زن و ماشین دارم و دهاتی هستم و در نهایت کشاورزی می‌کنم.

 

ویسی اضافه کرد: سال گذشته 17بازیکن از لیگ یک به لیگ برتر آوردم همین مسئله باعث شد امسال تیم‌ها 119 بازیکن از لیگ یک به لیگ برتر بیاورند. فصل قبل صبا به آسیا رفت و امسال نفت و سایر تیم‌ها این شانس را دارند و لذت می‌برم. من سنگ نیستم، شیشه هستم؛ اگر به شیشه سنگ بزنید تکه تکه می‌شود. ما انسانیم، قلب داریم و احساس، من با مغز حرف نمی‌زنم زیرا وقتی با مغز حرف می‌زنی باید سیاست پشتش باشد. همین جا می‌گویم هر مربی بیاید امیدوارم موفق باشد.

ویسی عنوان کرد: در بازی با صبا در قم 8 بازیکن آنها گفتند خجالت می‌کشیم جلوی شما بازی کنیم ولی به آنها گفتم با تمام توان‌تان مقابل تیم من بازی کنید، 4 گل زدند و به آنها تبریک گفتم.

 

وی گفت: با تیمی بازی داشتیم که با بازیکن تیم من تماس گرفتند و گفتند فصل آینده در تیم ما هستید. آدم چرا باید چنین کارهایی انجام بدهد؟ بارها گفتند فوتبال کثیف است و از این فوتبال کثیف چه می‌خواهی ولی من می‌گویم فوتبال پاک است اما برخی داخلش کثیف کاری می‌کنند.

 

ویسی گفت: با مظفری زاده داور بازی امروز هم دست دادم. به ژوزه هم تبریک گفتم. در این فوتبال کربکندی و مایلی کهن باید به خانه بروند؛ ایرادی ندارد بگذارید مربیانی که دوست دارید بیایند. 5 ماه است حقوقی نگرفته‌ام و پولم را به مربی بعدی بدهید. از فولاد بیرونم کردند اما ماشینم را فروختم و خرج آنها کردم.

سرمربی پیکان در مورد اینکه خالی کردن میدان برای ناپاکان درست است یا نه، اظهار داشت: تماشاگران استقلال و پرسپولیس با من خوب رفتار می‌کنند و مردم در خیابان با من خوب رفتار می‌کنند. در رشت و جنوب تشویق می‌شوم و همین برایم کافی است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها