کد خبر: ۹۰۰۷۹
زمان انتشار: ۱۹:۰۵     ۱۰ آبان ۱۳۹۱
خبرگزاری پرسپولیس : مربی سابق دروازه‌بان‌های پرسپولیس می‌گوید ژوزه فردی لجباز است و می‌خواهد حرف خود را به کرسی بنشاند.

سعید عزیزیاندرباره شرایط کنونی پرسپولیس و وضعیت این تیم در جدول اظهار کرد: پرسپولیس در ابتدای فصل زیاد بازیکن گرفت اما در آن پست‌هایی که نیاز داشت مثل هافبک بازیکن نگرفت. الان پرسپولیس به یک بازیکن طراح نیاز دارد. هافبک‌هایی مثل جانواریو، تیموریان و نویدکیا اگر در پرسپولیس بودند، این تیم دیگر مشکلی نداشت.

 

وی افزود: البته مهدوی کیا با وجود اینکه پست تخصصی‌اش بازی در میانه میدان نیست، از تجربه خود نهایت استفاده را برده و واقعا برای پرسپولیس مفید کار کرده است. البته نقی‌زاده به خوبی نمی‌تواند بازیکنان دیگر را تغذیه کند.

 

عزیزیان درباره نیمکت‌نشینی گردان در پرسپولیس گفت: او دروازه‌بانی است که بازی‌های خوبش را در لیگ قهرمانان آسیا از یاد نبرده‌ایم. گردان برای اثبات خود در پرسپولیس به زمان نیاز دارد. اما حرف من این است که با یک اشتباه دروازه‌بان را نیمکت‌نشین نمی‌کنند. ژوزه به خاطر اینکه نیلسون را خودش به پرسپولیس آورده، منتظر بود گردان یک اشتباه بکند و او را به نیمکت منتقل کند. در حالی که نیلسون هم تا به حال بی‌اشتباه ظاهر نشده است.

 

دروازه‌بان دهه 60 پرسپولیس با اشاره به اینکه ژوزه می‌خواهد هر طور شده حرف خود را به کرسی بنشاند گفت: من با توجه به کارهایی که ژوزه تا به حال انجام داده، فکر می‌کنم که او یک مربی لجباز است. چه در قضیه علی کریمی و چه در قضیه گردان، او می‌خواهد حرف خود را به کرسی بنشاند. البته درست است که یک مربی باید حرف اول و آخر را در تیم بزند اما باید با متانت این کار را انجام دهد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها