کد خبر: ۸۹۹۹
زمان انتشار: ۱۹:۴۳     ۱۷ بهمن ۱۳۸۹
همزمان با سی و سومین بهار انقلاب و ایام‌الله دهه فجر، مركز راهبردی جبهه اهل ولاء (قرارگاه عمار) به منظور تعمیق بصیرت جامعه در مواجهه با جنگ نرم دشمن آغاز به كار كرد.

به گزارش فارس، مركز راهبردی جبهه اهل ولاء (قرارگاه عمار) در پاسخ به ندای "این عمار " مقام عظمای ولایت، به همت جمعی از فعالان سیاسی و فرهنگی و دغدغه‌‌داران عرصه جهاد فرهنگی و مبارزه با جنگ نرم استكبار، راه‌اندازی شده است.

این مركز كه بر اساس تكلیف دینی و انقلابی نیروهای فعال انقلاب در مقابله با فتنه 88 و پس از همفكری و همكاری آنها بنا به ضرورت تاسیس شده، مهم‌ترین وظیفه خود را "تعمیق بصیرت جامعه و تلاش به هنگام و منسجم جهت تحقیق منویات رهبری " اعلام كرده است.

طبق اساسنامه این مركز، پایه‌گذاران و اعضای قرارگاه راهبردی عمار قصد دارند همچنان كه در جریان فتنه 88 با تمام توان برای دفاع از انقلاب و رهبری فعال بودند، از این پس با تولید راهبرد در عرصه‌های فرهنگی و سیاسی، ایجاد هماهنگی بین نیروهای فعال جبهه فرهنگی و سیاسی انقلاب، نقد عملكرد نهادها بر مبنای امر به معروف و نهی از منكر، بصیرت‌افزایی جامعه و دیده‌بانی نبرد نرم جبهه فرهنگی استكبار و شناسایی دست‌های پیدا و پنهان دشمنان، نقش ایفا كنند.

هیئت مؤسس مركز راهبردی جبهه اهل ولاء،‌ حجج‌‌اسلام مهدی طائب، علیرضا پناهیان، محمدمهدی ماندگاری و حمید رسایی و آقایان حسن عباسی، سعید قاسمی، سعید حدادیان، نادر طالب‌زاده، مهدی كوچك‌زاده، علی‌اكبر مداحی و حسین یكتا هستند كه تركیب آنها، حكایت از رویش یك تشكل غیر حزبی و جریان‌ساز دارد.

جلسات مركز راهبردی عمار از اردیبهشت ماه سال جاری و با درخواست‌های مكرر فعالان سیاسی و فرهنگی از مؤسسین این مركز آغاز شده و قرار است این قرارگاه در هفته جاری با دعوت بیش از 50 فعال عرصه‌های فرهنگی و سیاسی كه در دوره موسوم به اصلاحات به ویژه در فتنه 88 با صراحت در برابر جریان استكبار ایستادند، مجمع عمومی مركز را برگزار كند.

همچنین قرار است كه در جلسه مجمع عمومی این قرارگاه، از شخصیت‌های سیاسی موثر در عرصه مقابله با فتنه 88 به عنوان پیشكسوتان عرصه جهاد فرهنگی دعوت به عمل آید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۲ - ۱۸ بهمن ۱۳۸۹
۰
۰
این مرکز اگه برای جنگ نرمه که چرا ادرس سایت نداره اگه داره این چه وضع خبر رسانیه که ادرسشو نزدین ؟؟؟؟
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها