کد خبر: ۸۹۹۸۳
زمان انتشار: ۱۴:۰۰     ۱۰ آبان ۱۳۹۱
رهبران مخالفان در لبنان با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند که دولت میقاتی را تحریم ‌کرده‌اند و از وی خواسته‌اند تا هر چه سریعتر از سمت خود استعفا دهد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه خبری الجزیره، رهبران مخالفان دولت نجیب میقاتی با برگزاری نشستی اعلام کردند که دولت نخست‌وزیر لبنان را تحریم‌ کرده‌اند و از وی خواسته‌اند برای تشکیل دولت نجات ملی که مورد قبول همه گروه‌های سیاسی لبنان باشد، از سمت خود استعفا دهد.

شرکت‌کنندگان در این نشست با صدور بیانیه‌ای از شورای امنیت و اتحادیه عرب نیز خواستند تا علیه مقامات سوریه اقدامی جدی انجام دهند و مانع آنچه که دخالت در امور لبنان توسط دمشق خواندند، شوند.

مخالفان لبنانی همچنین خواستار لغو تمامی توافقنامه‌های امنیتی موجود میان لبنان و سوریه شدند و اعلام کردند که سفیر سوریه در لبنان باید از بیروت اخراج شود.

در بیانیه مخالفان دولت لبنان آمده است: دولت میقاتی سعی دارد با قدرت سلاح به ترساندن مردم و ایجاد رعب و وحشت در کشور ادامه دهد و در حمایت از مرزهای لبنان آنگونه که باید موثر نیست.

مخالفان اعلام کردند: دولت میقاتی یقینا سقوط خواهد کرد و باید کابینه‌ای جدید در لبنان روی کار آید که ملی و از سوی همه گروه‌های لبنانی مورد حمایت باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها