کد خبر: ۸۹۸۵۰
زمان انتشار: ۲۱:۰۹     ۰۹ آبان ۱۳۹۱
سرمربي تيم فوتبال فولاد خوزستان گفت: بازي با صبا براي ما شش امتيازي است و براي کسب پيروزي به قم مي‌رويم.
حسين فرکي در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره بازي فولاد با صباي قم تصريح کرد: ما ابتداي فصل روزهاي سختي را پشت سر گذاشتيم ولي خوشبختانه در پنج هفته گذشته، هم از نظر روحي و هم از نظر کسب نتيجه شرايط خوبي داشته‌ايم. فردا هم به مصاف تيمي مي‌رويم که از نظر امتياز و پيروزي با ما برابر است و به همين خاطر مسابقه با صبا براي ما شش امتيازي است.

وي افزود: ما براي پيروزي به قم مي‌رويم. اميدوارم بازي خودمان را به حريف تحميل کنيم و فوتبال هم روي خوبش را به ما نشان دهد تا با پيروزي برابر صبا خودمان را از اين تيم جدا کنيم.

سرمربي فولاد در خصوص رمز موفقيت و ثبات اين تيم در چند هفته گذشته تاکيد کرد: بازيکنان به يک وفاق و همدلي رسيده‌اند. خوشبختانه نتايج هم کمک کرده است تا شرايط روحي بازيکنان خوب شود. ما ابتداي فصل تغييرات زيادي در ميان بازيکنان داشتيم ولي حالا هماهنگي‌هاي لازم به دست آمده و باعث شده به موفقيت برسيم.

فرکي درباره جذب بازيکن در نيم فصل خاطرنشان کرد: ما در سه پست دفاع، هافبک و خط حمله نياز داريم که تيم را تقويت کنيم چراکه در دي ماه بازي‌هاي ليگ فشرده مي‌شود و تيمي مي‌تواند خودش را در بالاي جدول حفظ کند که از نظر بازيکن غني باشد. البته جذب بازيکن در نيم فصل دشواري‌هاي خودش را دارد ولي به هر حال اگر بازيکن با کيفيت پيدا کنيم قطعا آن را جذب مي‌کنيم.

وي در پايان گفت: رايزني ما با مدافع استراليايي همچنان ادامه دارد. اگر اين بازيکن به ايران بيايد و بتواند رضايت ما را جلب کند او را جذب خواهيم کرد.

تيم فوتبال صباي قم فردا چهارشنبه در چارچوب مسابقات هفته چهاردهم ليگ برتر در قم ميزبان فولاد خوزستان است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها