کد خبر: ۸۹۸۴۹
زمان انتشار: ۲۰:۵۲     ۰۹ آبان ۱۳۹۱
سرمربي تيم فوتبال راه‌آهن گفت: فردا يکي از بازي‌هاي سخت‌مان را پيش رو داريم و اگر هوشيار باشيم مي‌توانيم نتيجه بگيريم.
به گزارش ايسنا،علي دايي در نشست خبري پيش از بازي‌ ذوب‌آهن و راه‌آهن اظهار کرد: فردا يکي از بازي‌هاي سخت‌مان را پيشرو داريم و اگر هوشيار باشيم مي‌توانيم نتيجه بگيريم. من به بازيکنان خود گفتم که نگاه به جايگاه ذوب‌آهن نکنند چرا که ذوب آهن تيم بزرگي است و هر چه از ليگ گذشته است بهتر شده است. بايد بگويم که با دو باختي که آورديم تمام سعي مان را مي‌کنيم که بالاتر بياييم و در اين بازي سه امتياز لازم را بگيريم.

وي افزود: درست است که ما دو بازي قبل را بازنده بوديم اما اين نشان دهنده پس رفت راه آهن نيست و ما بازي قبل را که در برابر ملوان باختيم يکي از بهترين با‌زي‌هاي خود را به نمايش گذاشتيم و موقعيت‌هاي زيادي براي گلزني داشتيم. از لحاظ تاکتيکي و بدني به نقطه خوبي رسيديم اما متاسفانه يک تمام کننده تمام عيار نداريم. امتيازات زيادي را به سادگي از دست داديم و در بازي فردا دو بازيکن خط حمله را در اختيار نداريم.

دايي تصريح کرد: فوتبال باشگاهي ما آنقدر هم افت نکرده است. امکانات سخت‌افزاري باشگاه‌ها واقعا کم است و بايد باشگاه‌هاي صاحب زمين تمرين شوند و به تيم‌هاي پايه نظر درستي داشته باشيم. تعطيلات پياپي ليگ برتر در کيفيت تمام تيم‌ها اثر منفي داشته است و ما بايد هميشه بدن‌هاي بازيکنان را آماده نگه داريم. تا زماني که باشگاه‌ها دولتي باشند اين مشکلات وجود دارد.

دايي در پاسخ به اين سوال که چه جايگاهي براي تيم خود در پايان فصل متصوريد، گفت: ما سعي مي‌کنيم جزو 5 تيم اول جدول باشيم و اگر بچه‌ها بجنبند،‌تلاش کنند و البته بدشانسي نياوريم مي‌توانيم به اين هدف برسيم.

دايي در خصوص مشکلات حاشيه‌اي اخير خود با مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: ما اگر حرمت‌ نگه داريم و در حيطه کاري خود صحبت کنيم به مشکلي برنمي‌خوريم. حد و حدود اختياراتمان را بايد بدانيم و هميشه به اين فکر نباشيم که سخني بگوييم تا به اين وسيله مطرح شويم. من هيچ موقع شروع کننده دعوا‌ها نبودم اما وقتي حرف ناروايي در مورد من زده مي‌شود من بايد از حق خود دفاع کنم چرا که حق گرفتني است وقتي بي‌احترامي مي‌شود و پا در کفش من مي‌کنند جواب مي‌دهم و جلوي اين شخص خواهم ايستاد، حتي جلوي بزرگتر از اين آقا خواهم ايستاد.

وي در اين خصوص تصريح کرد: وقتي در يک روز چند بيانيه عليه شما مي‌دهند و مطالب کذب عنوان مي‌کنند مطمئنا من جواب آنها را خواهم داد و به هيچ کس اجازه نمي‌دهم در حريم خصوصي من به ناحق وارد شود. من پرسپوليس را هميشه دوست داشتم و از پرسپوليس جدا نشدم بلکه من را کنار گذاشتند. علت پس رفت ما اين است که هميشه آدم‌هاي ظاهر فريب را دوست داريم. اين آقا در مورد من گفته بود که علي دايي رقص و پايکوبي کرده است اما من بايد بگويم که يازهرا گفتن و خدا را صدا زدن رقص و پايکوبي نيست بلکه به اعتقادات آدم بر مي‌گردد و من در هر تيمي باشم نسبت به آن تيم تعهد اخلاقي دارم و هميشه از حق خود دفاع مي‌کنم و به هيچ کس اجازه نمي‌دهم در مورد من حرف ناروا بزند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها