کد خبر: ۸۹۸۴۷
زمان انتشار: ۲۰:۴۸     ۰۹ آبان ۱۳۹۱
سرمربی نفت تهران تاکید کرد کم‌تجربگی در دیدار با سپاهان به این تیم ضربه زد.

به گزارش خبرگزاری فارس، منصور ابراهیم‌زاده پس از شکست 4 بر 3 تیمش برابر سپاهان گفت: با توجه به داشته‌ها و بازیکنانی که در این دیدار کنار ما نبودند خیلی خوب عمل کردیم. هیچ وقت نمی‌شد از شرایط سپاهان اینقدر خوب استفاده کرد. این تیم را به طور دقیق آنالیز کرده بودیم اما معضل عمده ما یعنی جوانی و کم تجربه بودن بازیکنانمان در این مسابقه ما را دچار مشکل کرد. تفاوت یک تیم آسیایی و با تجربه با تیمی جوان در همین مسائل است. 

وی خاطرنشان کرد: در 15 دقیقه ابتدایی بازی 4 بار می‌توانستیم دروازه سپاهان را باز کنیم البته با بدشانسی هم روبرو شدیم. درست زمانی که قصد تعویض مگنو باتیستا را داشتیم این بازیکن از زمین اخراج شد. در ادامه در شرایطی که با دادن پاس نیاز به حفظ مسابقه داشتیم بازیکنانمان با اشتباه توپ را از دست دادند و سپاهانی‌ها روی همین اتفاقات دروازه ما را باز ‌کردند. بازی تمام شد و باخت گردن من است اما با این وجود مغرورانه به بازیکنانم که مقابل سپاهان و استقلال اینقدر خوب ظاهر شدند، می‌بالم.

وی افزود: در برنامه 90 دیدید که اتفاقات بازی با استقلال چگونه رقم خورد. روی گل دوم استقلالی‌ها ابتدا روی حمدی‌نژاد خطا کردند. در این بازی هم در مورد داوری ابتدا بازی را باید بررسی و سپس نظر خود را اعلام کنم. برای پیشرفت نیاز است تیم‌مان را با افزودن نفراتی تقویت کنیم. با این که در این مسابقه سه بازیکن خود را در اختیار نداشتیم باور نمی‌کردم تا این اندازه خوب مسیر را طی کنیم. کارمان را ادامه می‌دهیم و در تمرینات برنامه‌هایمان را برای موفقیت پیگیری می‌کنیم.

ابراهیم‌زاده در مورد اینکه بعد از حضور پاپی بازیکن سپاهان در میدان، نفت سمت چپ میدان را به طور کامل از دست داد و هیچ برنامه‌ای برای کنترل این مسئله نداشت اظهار داشت: علت این مسئله اخراج بازیکن ما بود. بعد از این اتفاق سپاهانی‌ها موقعیت‌های زیادی ایجاد کردند. تعداد نفرات کمتر مقابل تیمی مثل سپاهان که با تجربه است و بازیکنانش به خوبی دریبل می‌زنند باعث شد نتوانیم سمت چپ را به خوبی کنترل کنیم.

وی افزود: مگنو در این مسابقه دچار مصدومیت شد و به همین خاطر اخطار گرفت و روی کارش تمرکز نداشت. بازیکنان ما در سمت چپ خوب کار نکردند. حمید طاهری را برای حمایت بازیکنان در این بخش از زمین وارد زمین کردیم اما او هم یک پنالتی به سپاهان داد. سپاهانی‌ها با انتقال توپ‌های قطری و بلند به آن بخش از زمین کار را پیش بردند. همه این مسائل دلیلی بر این شد که آنها از جناح چپ به خوبی روی دروازه ما فشار بیاورند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها