کد خبر: ۸۹۸۴۶
زمان انتشار: ۲۰:۴۷     ۰۹ آبان ۱۳۹۱
سرمربی سپاهان گفت: وقتی نفت تهران10 نفره شد، بی‌رحمانه با 4 مهاجم و یک هافبک حمله کردیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، زلاتکو کرانچار پس از پیروزی 4 بر 3 برابر نفت تهران و اینکه آیا از این نتیجه دچار شوک قلبی نشده، گفت: برد هیجان‌انگیزی بود اما هنوز قلبم در سلامت کامل است. به بازیکنانم تبریک می‌گویم که پس از چند بار عقب‌ افتادن بازی را در نهایت با پیروزی پشت سر گذاشتند. فکر نمی‌کردیم ظرف 15 دقیقه دو گل دریافت کنیم اما بعد از این اتفاق رفته رفته با انگیزه و روحیه بهتر بازی خوبی را ارائه دادیم.

وی افزود: در نیمه دوم با اعتماد به نفس بالا نشان دادیم می‌توانیم عملکرد خوبی داشته باشیم. نفت خیال می‌کرد برد را در جیب خود دارد و با اطمینان بیش از حد بازی کرد و ما توانستیم از این مسئله استفاده کنیم و ابتکار عمل را به دست بگیریم.

کرانچار خاطرنشان کرد: پس از اینکه 2 بر صفر عقب افتادیم با عملکرد هجومی‌تر کار را 2 بر یک کردیم وقتی گل سوم را خوردیم به حملات ادامه دادیم و توانستیم در پایان پیروز بازی باشیم.

سرمربی سپاهان اظهار داشت: مشکل بازی با تراکتور در این دیدار برای ما تکرار شد. وقتی 3 گل در دو مسابقه دریافت می‌کنیم مشخص است که در دفاع مشکل داریم. تعطیلات برای ما بسیار خوب است هر بار که تعطیلات آمد از آن به بهترین نحوه استفاده کردیم و این بار هم روی کارهای دفاعی تمرین می‌کنیم تا این نقیصه را برطرف کنیم. به این اصلاحات قطعا نیاز داریم و تلاش می‌کنیم تا دربی بزرگ و سخت مقابل استقلال آماده شویم.

کرانچار در پاسخ به این سؤال که عملکرد دفاع سپاهان ابتدا خوب بود اما مدتی است تیمش دچار چنین مشکلی شده، گفت: بارها به بازیکنانم در مورد نحوه جا‌گیری و اینکه به بازیکنان حریف برای شوتزنی فضای زیادی می‌دهند نکاتی را گوشزد کردم. این مشکل را باید در تمرینات برطرف کنیم.

سرمربی سپاهان در مورد اخراج بازیکن نفت، گفت: مطمئنا این مسئله در کسب این نتیجه تاثیر داشت. وقتی تیم حریف 10 نفره شد، ما بی‌رحمانه با 4 مهاجم و یک هافبک رو به جلو حمله کردیم و بازی هجومی از خود ارائه دادیم. این مسئله به ما کمک زیادی کرد.

کرانچار در مورد اینکه دو بازیکن سپاهان پس از کسب این نتیجه ناراحت به سمت رختکن رفتند و با این مسئله آیا برخورد خواهد کرد، گفت: در جریان بازی تمام تمرکزم با توجه به اتفاقات دراماتیکی که افتاد درون زمین بود و متوجه این اتفاق نشدم. از شما تشکر می‌کنم که از این دو بازیکن نام نبردید. این کار را به همکاران و سایر بازیکنان محول می‌کنم. مطمئنا آنها متوجه این اتفاق شده‌اند و به من خواهند گفت.

وی اضافه کرد: نباید فراموش کنیم در تمام دنیا بازیکنانی که روی نیمکت می‌نشینند، همیشه ناراحت هستند. محمد خلعتبری به خاطر اتفاقی که در بازی قبل افتاد از هم‌تیمی‌ها و کادر فنی عذرخواهی کرد و ماجرا به خوبی حل شد. در مورد اتفاق امروز نیز تصمیم‌گیری می‌کنیم و باید بدانیم من در وهله نخست اهل گفتمان هستم.

کرانچار در مورد تعویض نویدکیا و جمشیدیان، عنوان کرد: احمد جمشیدیان و محرم نویدکیا خودشان را در این بازی برای شکاندن ریتم حریف مطرح کردند. از بازی آنها ناراضی نیستم اما در جریان مسابقه برای ایجاد یک تعادل تصمیم گرفتیم این دو را بیرون بیاوریم تا در حمله خطرناک‌تر و هجومی‌تر ظاهر شویم. تاکید می‌کنم وقتی تیمی تشکیل می‌شود نیاز به تنها 14 بازیکن ندارد و حداقل برای ایجاد یک بالانس در بازی‌ها به حضور حداقل 20 بازیکن نیاز داریم.

کرانچار در مورد اینکه استقلال خواهان جذب عمادرضا است، اظهار داشت: عمادرضا 6 ماه پیش بنا به دلایل انضباطی از حضور در تیم ما تعلیق شد. استقلالی‌ها اگر بتوانند رضایت‌نامه این بازیکن را از باشگاه سپاهان بگیرند، از نظر من مخالفتی وجود ندارد و این بازیکن بدون مشکل می‌تواند به استقلال بپیوندد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها