کد خبر: ۸۹۸۴۴
زمان انتشار: ۲۰:۴۵     ۰۹ آبان ۱۳۹۱
13 مربی ایرانی در کلاس بین‌المللی مربیگری کشتی آزاد که در شهر صوفیه بلغارستان برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، بهمن میرزایی، محمدعلی کمالی بستان، مجید خدایی، سید مصطفی میرعمادیان، نادر ناظری، علی شکری‌پور، ابوالفضل اصغرزاده، عبدالمهدی نصیری‌زاده، محمد کریمی، علیرضا رضایی‌منش، داود شاد‌اله، مهدی نیک‌منش و مهدی صلاح‌ورزی از کشورمان در این دوره شرکت می‌کنند.

نفرات حاضر در این کلاس، پس از شرکت در آزمون‌های انستیتو کشتی راهی این دوره می‌شوند. برخی مربیان که به دلیل کنترل درجه راهی صوفیه می شوند نیازی به حضور در این آزمون‌ها را نداشته اند.

رسول خادم، مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد به عنوان مدرس در این دوره شرکت می‌کند. همچنین رافائل مارتینتی، رئیس سوئیسی فدراسیون جهانی کشتی و تعدادی از سران فیلا نیز در این کلاس حضور دارند.

این دوره در روزهای 25 تا 27 آبان‌ در شهر صوفیه بلغارستان برگزار می‌شود.

* خبر دیگر اینکه 4 مربی کشتی فرنگی ایران برای شرکت در کلاس بین‌المللی مربیگری فیلا در لیتوانی، بامداد فردا (چهارشنبه) راهی این کشور می‌شوند. مجید جهاندیده از تهران، محمدعلی چمیانی از فارس، مهرزاد اسفندیاری‌فر و عزیز ناقوسی از خوزستان، پس از موفقیت در آزمون‌های انستیتو بین‌المللی کشتی در این کلاس شرکت می‌کنند.

این کلاس بین‌‌المللی با حضور مسئولان فیلا و مربیانی از سراسر دنیا، روزهای 11 تا 14 آبان در شهر ویلینیوس لیتوانی برگزار می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها