کد خبر: ۸۹۷۱۸
زمان انتشار: ۱۲:۵۱     ۰۹ آبان ۱۳۹۱
دارنده مدال برنز المپیک لندن و وزنه‌بردار دسته 85 کیلوگرم تیم ملی‌حفاری درخصوص هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر کشور که در اهواز برگزار شد، گفت: نفرات ما پتانسیل قهرمانی در این فصل را دارند.

کیانوش رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسنا در خوزستان اظهارکرد: سطح کیفی مسابقات بالا بود و مانند همیشه هر دو تیم خورستانی، رقابت خوبی را از خود به نمایش گذاشتند.

وی افزود: امیدوارم تیم‌های دیگر لیگ صاحب اسپانسر شوند تا هم وزنه‌بردارها با انگیزه بالاتری در مسابقات حضور یابند و هم سطح لیگ‌مان بالاتر برود.

ملی‌پوش تیم وزنه‌برداری ملی‌حفاری ادامه‌داد: وزنه‌برداری رشته مدال‌آوری است که اگر روی آن سرمایه‌گذاری شود، می‌توانیم در سطوح بین‌المللی حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم.

وی خاطرنشان‌کرد: برای اولین بار است که در تاریخ ایران، ما موفق شدیم در المپیک به چهار مدال دست پیدا کنیم و این نشان دهنده رشد وزنه‌برداری ما است.

کیانوش رستمی

رستمی تصریح‌کرد: عملکرد خوب وزنه‌برداران ما در تیم‌ملی باعث شد خیلی از نفرات به صورت جدی‌تر این رشته را دنبال کنند و انگیزه‌ها برای دعوت شدن به تیم‌ملی بالاتر رفته است.

وی اظهارکرد: اردیبهشت‌ماه سال آینده مسابقات آسیایی بزرگسالان را در پیش داریم و قصد دارم تمام تلاشم را برای درخشش در این رقابت‌ها به کار بگیرم ولی ابتدا باید برای رهایی از بند مصدومیت اقدامات لازم را انجام دهم.

دارنده نشان برنز المپیک لندن خاطرنشان‌کرد: برای شرکت در این هفته از رقابت‌های لیگ برتر تنها هشت روز تمرین کردم و پیش از این نیز قصد داشتم برای درمان زانو به خارج کشور بروم ولی برای این‌که بتوانم برای تیم حفاری امتیازی اندوخته کنم، فعلا از رفتن منصرف شده‌ام ولی تا پیش از مسابقات آسیایی باید از مصدومیت رها شوم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها