کد خبر: ۸۹۷۰۷
زمان انتشار: ۱۲:۴۳     ۰۹ آبان ۱۳۹۱
شهاب گردان می‌گوید از نیمکت نشینی در پرسپولیس راضی نیست و تا جایی که ظرفیت داشته باشد برابر این شرایط سکوت می‌کند.

دروازه‌بان تیم پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره شرایط این روزهای تیمش، وضعیت خود در درون دروازه‌ و ادامه نیمکت نشینی‌اش و همچنین رابطه خود با ژوزه صحبت کرد.

* پرسپولیس پس از سه بازی خوب و کسب هفت امتیاز با شکست مقابل مس بار دیگر وارد وضعیت نامناسبی شده است.

واقعا شرایط خوبی را شروع کرده بودیم. متاسفانه بازی را به مس باختیم در حالی که موقعیت‌های خیلی خوبی داشتیم و می‌توانستیم بازنده نباشیم. با این حال همه تمرکز ما بر روی بازی با پیکان است و باید آن شکست را جبران کنیم.

* به نظر می‌رسید جو ورزشگاه کرمان برای بازیکنان سنگین شده. چرا که پولادی با عصبانیت کار دست خودش داد.

به نظر من جو ورزشگاه خیلی بد نبود. این موضوع در فوتبال ایران طبیعی است که وقتی بازیکنی مقابل تیم سابق خود قرار می‌گیرد با شعارهای هواداران آن تیم مواجه می‌شود. به نظر من بدتر از شرایطی که برای پولادی در کرمان پیش آمد، وضعیتی بود که برای محسن بنگر در اصفهان به وجود آمد. پولادی عصبانی بود و شاید به خاطر همین تعویض شد. شاید ژوزه به خاطر حساسیتی که روی پولادی دارد او را زود تعویض کرد، اما فکر نمی‌کنم تماشاگران تاثیر آن چنانی در این اتفاق داشتند.

* هواداران ذوب آهن که با شهاب گردان چنین نمی‌کنند؟

نه. فکر نمی‌کنم. هواداران ذوب آهن با معرفت هستند. اما در کل این موضوع در فوتبال ایران غیر طبیعی نیست. خود محسن بنگر که در اصفهان آن شعارها را از هواداران سپاهان شنید، سال‌ها برای این تیم زحمت کشید.

* پس از چند هفته‌ به نظر می‌رسید پرسپولیسی‌ها به همدلی و اتحاد لازم برای پیروزی در بازی‌ها رسیده‌اند.

شک نکنید که الان همه بازیکنان در پرسپولیس متحد هستند، اما برای موفقیت یک تیم همدلی به تنهایی کافی نیست. همه باید تلاش کنند تا تیم نتیجه‌ بگیرد. چه آنهایی که در زمین هستند و چه بازیکنانی که روی نیمکت می‌نشینند، کوچک‌ترین حاشیه‌ای برای تیم درست نمی‌کنند.

* درباره شرایط خودت برای ما بگو. فکر می کنی چه زمانی بتوانی به ترکیب ثابت پرسپولیس بازگردی؟

من از اول فصل تا الان همیشه آماده بودم و اگر الان هم به من بگویند با آمادگی کامل در دروازه‌ می‌ایستم. فکر می‌کنم امسال دروازه‌بان‌های پرسپولیس عملکرد خوبی داشته باشند و ما از بابت این پست مشکلی در این فصل نداشته باشیم. رابطه خیلی خوب و نرمالی با نیلسون دارم. به غیر از او با عابدزاده هم رفیقم و در واقع هر سه رابطه خوبی داریم و کنار هم بدون هیچ مشکلی کار می‌کنیم.

* ژوزه گفته بود گردان از یک تیم کوچک به پرسپولیس آمده و ریسک است که او را درون دروازه‌ قرار دهد.

من درباره این مصاحبه ژوزه با او صحبت کردم. او می‌گفت صحبت‌های من این طور نبوده و منظورم چیز دیگری بوده است. چطور بگویم، او به نوعی حرف‌های خود را تکذیب کرد. با این حال سرمربی در تیم حرف اول و آخر را می زند و اگر ژوزه واقعا این طور فکر می‌کند باید دید نتیجه‌اش چه می‌شود. من تا الان کار خودم را کرده‌ام و از زمانی که به نیمکت منتقل شدم کوچک‌ترین حاشیه‌ای برای تیم درست نکردم، اما وقتی این صحبت‌ها را شنیدم واقعا برایم آزار دهنده بود. هر چه باشد من از تیم ملی به پرسپولیس آمده بودم . فکر نمی‌کنم بزرگ‌تر از تیم ملی در یک کشور تیمی وجود داشته باشد. حتی من با ذوب آهن نایب قهرمان آسیا شدم و دو سال در لیگ برتر دوم شدیم. درست است که امسال ذوب آهن به خاطر مسایل بودجه ای مشکلاتی داشته، اما ریشه محکمی در فوتبال ایران دارد و تیم کوچکی نیست.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سایپا

* با این وضعیت نگران نیستی که پیش از جام جهانی دیگر به تیم ملی دعوت نشوی؟

این شرایط برای من نگران کننده است. چندین و چند اردو است که به تیم ملی دعوت نمی شوم. من تجربه حضور در جام ملت‌های آسیا را هم داشته‌ام و دوست ندارم این موضوع برایم ادامه دار باشد. با این حال فعلا قسمت من این گونه بوده. هر چند قبل از این که به پرسپولیس بیایم صحبت‌هایی انجام داده بودم و به مسئولان گفته بودم که برای این به پرسپولیس می آیم که دروازه‌بان فیکس تیم ملی شوم. البته ممکن بود که اشتباه کنم. هر بازیکنی اشتباه می‌کند. قرار نبود که من جلوی دروازه‌ام دیوار بکشم. با این حال اعتراضی به این شرایط ندارم. همه تلاش خود را می‌کنم که به ترکیب ثابت برگردم.

* پس از بازی با مس این شایعه به وجود آمده بود که برخی از بازیکنان در رختکن علیه ژوزه صحبت کرده‌اند.

بعد از آن بازی من در حال صحبت با دوستان خود در مس بودم و تقریبا آخرین نفری بودم که به رختکن رفتم. وقتی رسیدم هم اصلا چیزی ندیدم. با این حال وقتی تیمی باخت می‌آورد این صحبت‌ها پیش می‌آید. خدا را شکر در تیم ما هیچ کس مشکلی با مربی ندارد و همه این حرف‌ها در حد همان شایعه است.

* بازیکنان پرسپولیس چقدر به دنبال بازگشت کریمی هستند؟

خیلی دوست داریم که کریمی به تیم برگردد و در واقع می‌خواهیم که ما در کنار او باشیم. او یک وزنه بزرگ برای تیم است و بازگشت او هم خواست ما و هم خواست هواداران است.

* شایعه شده بود که از سپاهان و یکی، دو تیم دیگر پیشنهاد داری.

اگر بگویم که پیشنهاد ندارم، دروغ گفته‌ام، اما من تا پایان فصل با پرسپولیس قرارداد دارم. اگر تیمی هم من را بخواهد باید با باشگاه صحبت کند. واضح است که من از این شرایط ناراضی‌ام، اما همان طور که گفتم حاشیه‌ای برای تیم ایجاد نمی‌کنم و منتظرم با سکوت حقم را بگیرم. تا آنجایی که ظرفیت داشته باشم سکوت می‌کنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها