کد خبر: ۸۹۶۱۵
زمان انتشار: ۱۰:۴۳     ۰۹ آبان ۱۳۹۱
امروز سه‌شنبه (نهم آبان ماه) روزنامه‌ها بخشی از مطالب و اخبار خود را به دفاع مقدس اختصاص داده‌اند.

به گزارش سرویس فرهنگ حماسه خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، روزنامه «حمایت» مطالبی با عناوین جایزه‌ای که عراقی‌ها به شهید هاشمی دادند و جانباز شیمیایی را منتشر کرده است.

روزنامه «تفاهم» روایتی خواندنی از شهید محمد حسن طوسی را با عنوان فرمانده‌ای که از شلوغی مراسم تشییع‌اش می‌ترسید را به چاپ رسانده است.

روزنامه «ایران» از بایگانی الکترونیکی پرونده خانواده شهدا در جنوب تهران خبر داده است.

خبرهای «تشییع باشکوه پیکر خلبان شهید و خالد حیدری‌»، «بیستمین کنگره شعر دفاع مقدس در تبریز آغاز شد»، «دانش آموزان به یاد 36 هزار شهید خود شمع روشن می‌کنند» و «یادکردی از شهید "محسن مصطوفی"» در روزنامه کیهان به چشم می‌خورد.

روزنامه «تهران امروز» مطالبی با عناوین روزنامه‌های جنگ در نمایشگاه مطبوعات‌، ساخت یادمان قربانیان شیمیایی در لاهه‌، شهیدان فهمیده و محمدی‌؛ نهادهای ایثار‌، چشم انداز سینمای مقاومت در موزه کنیا،‌ خنثی سازی بمب‌ها به صفر رسید‌، «نبرد ذوالفقاری آبادان‌، حماسه سرنوشت ساز جنگ»، «یادواره پزشکان شهیده زن؛‌ زنان اسوه برگزار می‌شود» و «برنامه‌ای برای اصلاح قوانین ایثارگری» را به چاپ رسانده است.

روزنامه اطلاعات نیز خبر تشییع پیکر خلبان شهید در اصفهان و مهاباد را منتشر کرده است.

30 هزار گنجینه دفاع مقدس به مدارس کشور منتقل می‌شود، «یادکردی از شهید محمد بدرافشانی»، «آخرین وداع مادران بزرگوار شهدا با فرزندانشان»، «یکی از زیبایی‌های دفاع مقدس مادران شهیدان هستند که هنوز شناخته نشده‌اند» نیز از جمله عناوینی است که در روزنامه جمهوری اسلامی به چشم می‌خورد.

روزنامه جوان مطالبی با عناوین «سردار نقدی: نوجوانان مانند دوران جبهه با عشق به راهیان نور می‌آیند»، «شهدا را صادقانه توصیف کنیم»، «حرکت در مسیر اهداف شهدا با قدرت ادامه می‌دهیم»، «عملیات ذوالفقاریه هیمنه دشمن را شکست» و «روزی که "بهمن شیر" بعثی‌ها را بلعید» را به چاپ رسانده است.

روزنامه رسالت گفت وگویی با همسر آزاده جانباز و معلم شهید یدالله رحمان‌زاده را با عنوان درس اول با قدر خود را بدانید منتشر کرده است.

صفحه دفاع روزنامه «ملت ما» به مطالبی با عناوین «دلتنگم فرمانده»، «شهید چمران معتقد به جهاد علمی در برابر دشمنان بود‌»، «خنثی‌سازی بمب‌های عمل نکرده هواپیماهای ارتش صدام به صفر رسیده است» و «به دخترم دروغ نگویید» اختصاص یافته است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها