کد خبر: ۸۹۴۷۰
زمان انتشار: ۱۷:۲۱     ۰۸ آبان ۱۳۹۱
سرمربی تیم فوتبال نفت تهران اعتقاد دارد سپاهان پس از شکست برابر تراکتورسازی انگیزه بیشتری پیدا کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس،‌ منصور ابراهیم‌زاده در نشست خبری پیش از بازی فردا با سپاهان اظهار داشت: قطعاً در بازی با سپاهان همه این مسئله را دنبال می‌کنند که من یک اصفهانی هستم و در مقابل یک تیم اصفهانی قرار می‌گیرم. در مورد بازی قبل هم باید بگویم همانطور که گفته بودم مقابل استقلال خوب بازی کردیم اما اگر آن اتفاقات رخ نمی‌داد بازی بهتری می‌شد.

وی ادامه داد: در بازی با سپاهان سه بازیکن کلیدی خود را نداریم. یعقوب کریمی،‌ وریا غفوری و ایمان موسوی محروم هستند و مهرآزما نیز مصدوم است اما بازیکنان جوانی داریم و منسجم کار می‌کنیم. آنچه مهم است اینکه ما یک سازمان تیمی خوب داریم و می‌خواهیم موفق شویم. گاهی نیز بر اساس کم تجربگی و جوانی مشکلاتی برایمان پیش می‌آید.

ابراهیم‌زاده در مورد اینکه کرانچار بازی با نفت را یک دربی نامید عنوان کرد: به خاطر اینکه هر دو تیم 21 امتیازی هستند کرانچار چنین نظری داشته است. سپاهان در چند سال اخیر سازمان باشگاهی خوبی داشته و نتیجه‌ای هم که این تیم مقابل تراکتورسازی گرفته باعث می‌شود با انگیزه بیشتری مقابل ما بازی کند. همانطور که استقلال هم قبل از دیدار با ما از تراکتورسازی شکست خورده بود. در نهایت تیمی نتیجه می‌گیرد که کمتر اشتباه کند و امیدوارم اشتباه نکنیم و با انجام برنامه‌های موفق شویم.

ابراهیم‌زاده در مورد اینکه برخی می‌گفتند چون مجید صالح در کنار شماست موفق می‌شوید و بعد از جدایی صالح از ذوب‌آهن موفق نشدید و تحت فشار قرار گرفتید اما در این فصل نشان دادید یک مدیر واقعی هستید گفت: اولاً من تحت فشار نبودم، دوم اینکه یک تیم یک مجموعه است که با هم کار می‌کند نه یک فرد خاص. من به نمایندگی از سایر مربیان اینجا هستم. به سازمان لیگ هم گفتم اجازه بدهید مربیان دیگر در تیمم برای مصاحبه بیایند اما گفتند فقط سرمربی باید شرکت کند. ما یک تیم هستیم که با هم کار می‌کنیم که همگی در موفقیت یا عدم موفقیت تأثیرگذار هستیم. نفراتی که این مسائل را مطرح می‌کنند دنبال بالا بردن یک فرد یا پایین آوردن فرد دیگر هستند.

وی گفت: باید دید که ما به مربی چه می‌گوییم. صالح وقتی در سایپا سرمربی شد، گفت حالا می‌فهمم سختی‌های سرمربی چه بوده و ابراهیم‌زاده چه کارهایی کرده است. صالح بعد از بازی با استقلال هم به تیم من لطف داشت و آنطور صحبت کرد اما برخی به دنبال مسائل منفی هستند. اگر شرایط ذوب آهن خاص نبود صالح باز هم کنار ما می‌ماند و اگر در این فصل با قلعه‌نویی کار نمی‌کرد شاید باز هم با هم همکاری می‌کردیم. در حرف‌هایم هیچوقت نمی‌گویم من، بلکه می‌گویم ما.

ابراهیم‌زاده خطاب به رسانه‌ها گفت: شما هم در کار ما تأثیرگذارید، شما هستید که خبرهای تیم را و صحبت‌های من را منعکس می‌کنید. بنابراین همه ما با هم هستیم و یک مجموعه در کنار هم به موفقیت می‌رسد. این درست نیست که بگوییم یک نفر باعث موفقیت یک مجموعه می‌شود یا یک نفر باعث افت یک مجموعه خواهد شد. من به شما قول می‌دهم تیم نفت در نیم‌فصل دوم فوتبال قابل قبول‌تری ارائه و با سیستم‌های مختلف کار کند، همانطور که دیدید در بازی با استقلال بعد از آنکه دو نفر اخراج شدند باز هم سازمان تیمی ما به هم نریخت.

ابراهیم‌زاده در مورد حذف جام جذفی گفت: جام حذفی جایگاه پدیده ‌هاست هم از نظر تیمی و هم از نظر بازیکن. بنابراین وقتی جام حذفی برگزار نشود فوتبال ما از دیدن یکسری پدیده‌ها عقب می‌ماند.

ابراهیم‌زاده در مورد اینکه چه برخوردی با دو بازیکن اخراجی خود بعد از بازی با استقلال داشت عنوان کرد: اولین برخورد این بود که آنها کنار زمین نماندند و در تیم نبودند. طبیعی است که اخراج بازیکن برای خود محرومیتی از بازی هم دارد. ضمن اینکه باشگاه هم طبق قراردادهایی که امضا کرده جرایمی برای این بازیکنان از نظر مالی در نظر می‌گیرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها