کد خبر: ۸۹۴۵۶
زمان انتشار: ۱۳:۴۹     ۰۸ آبان ۱۳۹۱
کاپیتان تیم ملی فوتبال با اشاره به اینکه جمع حاضر در مجمع عمومی فدراسیون به این نتیجه رسیدند که رای‌گیری انجام دهند، گفت: قرار شد پس از مجمع نامه‌ای بگیرند و مشکل را حل کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد نکونام پس از انداختن رای خود در صندوق مجمع فدراسیون فوتبال، در جمع خبرنگاران ضمن بیان مطلب فوق گفت: در این جلسه موارد لازم بررسی شد و در نهایت اعضا تصمیم گرفتند، رای‌‍گیری را انجام دهند.

وی افزود: من هم به عنوان عضوی از مجمع، رای خود را در صندوق انداختم و به خاطر حضور در اردوی تیم فوتبال استقلال، جلسه را ترک کردم.

کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص اعتراض علی فتح‌الله‌زاده و محمد رویانیان در خصوص غیر قانونی بودن جلسه تاکید کرد: من از ابتدای صحبت‌ها نبودم، وقتی به نشست آمدم صحبت از طراز مالی بود و بعد از آن، کفاشیان و سجادی صحبت کردند. در نهایت جمع به این نتیجه رسید که رای‌گیری انجام شود. قرار شد پس از آن نامه‌ای بگیرند و مشکل را حل کنند.

نکونام با بیان اینکه در مجمع امروز تخلفی ندیده است، تصریح کرد: اگر تخلفی صورت گرفته بود، تعداد بیشتری از اعضای مجمع بیرون می‌رفتند. چیزهایی که من باید بدانم برای رای‌گیری لازم است، وجود داشت و از نظر من ایرادی وجود نداشت.

وی در مورد اینکه می‌گویند بهروان بازنشسته است، گفت: بازنشسته در فدراسیون فوتبال زیاد است، از خود کفاشیان گرفته تا اعضای هیات رئیسه اما این رای‌گیری باید انجام می‌شد، زیرا ممکن بود فوتبال‌مان تعلیق شود. نیاز بود این رای‌گیری انجام شود و نامه‌نگاری‌ها پس از جلسه انجام خواهد شد.

کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص صحبت‌های فتح‌الله‌زاده برای جمع‌‍آوری امضای جهت برگزاری مجمع فوق العاده گفت: هرکسی نظر خودش را دارد و من هم نظرم را اعلام کردم. البته الان نمی‌‎توانم در این خصوص صحبت کنم و باید ببینیم در آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد.

مجمع عمومی فدراسیون فوتبال صبح امروز دوشنبه با حضور 61 عضو در محل آکادمی ملی المپیک برگزار شد که پس از رای گیری از 58 عضو واجدالشرایط، غلامرضا بهروان با کسب 45 رای به عنوان نایب رئیس دوم فدراسیون و رئیس کمیته مسابقات انتخاب شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها