کد خبر: ۸۹۲۸۷
زمان انتشار: ۲۰:۳۴     ۰۷ آبان ۱۳۹۱
مربی تیم فوتبال گهر دورود با اشاره به اینکه اگر او را نخواهند دنبال تحصیل می‌رود، گفت: «اگر چه ما میزبان هستیم اما شرایط میزبانی نداریم ولی ناامید نیستیم و امیدواریم مقابل استقلال سربلند و موفق باشیم.»

جام ورزشي؛ علیرضا پورمند در نشست خبری پیش از دیدار تیم گهر دورود برابر استقلال اظهار داشت: «استقلال تیمی بزرگ و پرمهره است و از کادر فنی قوی و طرفداران بیشماری سود می‌برد. اگر چه ما میزبان هستیم اما شرایط میزبانی نداریم و در خانه حریف بازی می‌کنیم.»


وی اضافه کرد: «به بازیکنان تیم القا کرده‌ایم به تیم حریف نگاه نکنند، پشتکار داشته و تمام تلاش‌شان را برای موفقیت تیم انجام دهند. اگرچه استقلال تیم پرمهره‌ای است اما ما هم ناامید نیستیم و امیدواریم مقابل استقلال سربلند و موفق باشیم.»


مربی تیم فوتبال گهر دورود در خصوص حضور محمد مایلی کهن در تیم گهر نیز اظهار داشت: «از اینکه محمد مایلی‌کهن به گهر آمد، خوشحالم. وی یک مربی خوشنام است که سرمربی تیم ملی بوده و از تجربه خوبی برخوردار است. معتقدم این بهترین انتخاب مدیریت باشگاه بود.»


وی در پاسخ به این سئوال که مشکلات گهر چیست؟ خاطرنشان کرد: «بزرگترین مشکل ما کمبود بازیکن است و همین مسئله به تیم ما ضربه زیادی زده است. متاسفانه در خط حمله ضعیف هستیم اما بازیکنان من تمام تلاش خود را می‌کنند تا بتوانیم موفق باشیم. اگر چه استقلال از دفاع و دروازه‌بانی خوب سود می‌برد اما امیدمان را از دست نداده تلاش می‌کنیم به این تیم گل بزنیم.»


پورمند در خصوص قطع همکاری با علیرضا محمد بازیکن این تیم نیز گفت: «محمد بازیکن خوبی است و من هرگز تا به حال با باشگاه راجع به قطع همکاری با وی صحبتی نکرده‌ام، بلکه همیشه از این بازیکن نیز حمایت کرده‌ام اما نیامدن او بر سر تمرینات خواسته آیت‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه است.»


وی در پاسخ به این پرسش که "چرا شما در چند بازی اخیر از مجتبی زارعی و محمد پروین کمتر استفاده کرد‌ه‌اید؟"، افزود: «یکبار دیگر هم اعلام می‌کنم که ما در کمیت دچار مشکل هستیم اما هیچ وقت اصول را زیر پا نمی‌گذارم و به هیچ عنوان حاضر نیستم حق کسی را در تیمم ضایع کنم.»


مربی تیم فوتبال گهر دورود در مورد مجتبی زارعی تصریح کرد: «باید بگویم این بازیکن مصدومی بود و نتوانست خوب تمرین کند. محمد پروین نیز هم به خاطر مراسم ازدواجش، تمرینات کاملی را انجام نداد و من نمی‌توانستم حق بازیکنانی را که به طور کامل در تمرینات حضور داشتند، را ضایع کرده و از بازیکنانی که کمتر تمرین کرده بودند، استفاده کنم.»


وی در واکنش به گلایه‌هایی که مهدی تارتار از او داشته است، گفت: «راجع به این قضیه صحبت نمی‌کنم، زیرا هر روز در صفحات روزنامه می‌بینیم همکارانم علیه یکدیگر صحبت می‌کنند و این کار درستی نیست. تنها به شما بگویم که در سال 86 من سرمربی تراکتورسازی بودم و تجربه مربیگری را قبل از حضورم در گهر را داشته‌ام.»


پورمند در پایان و در پاسخ به این پرسش که "آیا با حضور محمد مایلی‌کهن شما در گهر خواهید ماند یا خیر؟"، گفت: «بارها به این نکته اشاره کردم که قراردادم با گهر حرفه‌ای است و تا روزی که باشگاه مایل به همکاری با من باشد، در خدمت این تیم هستم. اگر هم مرا نخواهند با توجه به مشغله درسی که دارم و در حال ادامه تحصیل هستم به دنبال تحصیل خود خواهم رفت.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها