کد خبر: ۸۹۱۶۷
زمان انتشار: ۱۴:۵۷     ۰۷ آبان ۱۳۹۱
عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: هیئت پارلمانی اروپا بیش از هر چیز به دنبال تنش‌زایی و ایجاد بستری مناسب برای تبلیغات سوء در ایران بود.

ابراهیم آقامحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به لغو سفر هیئت پارلمانی اروپا به ایران اظهار داشت: هیئت پارلمانی اروپا بیش از هر چیز به دنبال تنش‌زایی و ایجاد بستری برای تبلیغات سوء در ایران بود.

وی افزود: از همان ابتدا به آنها اعلام شده بود که ایران هیچ پیش شرطی را نمی‌پذیرد و اروپایی‌ها نیز آن را پذیرفته بودند و پیشنهاد آنها در آستانه سفر به ایران به نوعی دخالت مستقیم در امور داخلی کشور محسوب می‌شود.

نماینده خرم‌آباد در مجلس با بیان اینکه هیچ کشوری دخالت در امور خود را نمی‌پذیرد، خاطرنشان کرد: موضوع اهدای جایزه و دیدار با دو تن از متهمان و محکومان جرائم امنیتی پیش ‌شرطی بود که ایران آن را نپذیرفت.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در پایان تصریح کرد: اروپایی‌ها با این کار خود نشان دادند که به دنبال حسن نیت نیستند بلکه همواره سوء‌نیت را دنبال می‌کنند، از این‌رو خواسته نامشروع و ناحق آنها از سوی جمهوری اسلامی ایران پذیرفته نشد و سفرشان را با این بهانه لغو کردند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها