کد خبر: ۸۹۰۸
زمان انتشار: ۱۸:۵۴     ۱۵ بهمن ۱۳۸۹
امام جمعه قم گفت: صدا و سیما باید مراقب باشد چرا که برخی از برنامه هایی که به این مناسبت از صدا و سیما پخش می شود تبلیغ ملی گرایان است.

به گزارش مهر حجت الاسلام سید محمد سعیدی در خطبه های این هفته نماز جمعه قم که در شبستان امام خمینی حرم مطهر حضرت معصومه برگزار شد در سخنانی با بیان اینکه طلیعه دهه مبارک فجر با عزای آل الله مقارن شده است، اظهار داشت: مراسمات دهه فجر باید در شان نظام و نیازهای زمان باشد.

مهم ترین اظهارات امام جمعه قم عبارت است از:

  • اسلام به عنوان مکتب نقش اول را در پیروزی انقلاب اسلامی برعهده داشت چرا که اسلام در آن ایام تبلیغ عمومی شد و نماد این اسلام خواهی نیز سردادن شعارهای الله اکبر مردم در تظاهرات ها بود.
  • اقامه نمازهای جماعت صفوف دشمن بی دین را به هم ریخت و حضور زنان با ایمان در سنگر حجاب کاخ دشمن را فرو ریخت و امروز جلوه ای از آن را در حرکت ملت های مسلمان در منطقه شاهدیم.
  • التزام به ولایت فقیه از دیگر عوامل پیروزی انقلاب است. پیروی از ولایت فقیه از عمق ملت ما برخاسته است چرا که ما معتقدیم در عصر غیبت ولایت ائمه بر عهده ولی فقیه گذاشته شده است.
  • صدا و سیما باید مراقب باشد چرا که برخی از برنامه هایی که به این مناسبت از صدا و سیما پخش می شود تبلیغ ملی گرایان است که باید دانست ملی گرایان به درد انقلاب نمی خوردند و سازشکار بودند و هستند و نمی توانند توده های ملت را رهبری کنند.
  • وحدت بین مردم عامل دیگر پیروزی انقلاب اسلامی است. حرکت مردم منطقه از قیام مردم تونس آغاز شد و زلزله ای در منطقه ایجاد کرد که مردم دیگر حاضر نیستند در برابر جنایات حاکمان ستمگر و اسرائیل ساکت باشند.
  • نتانیاهو وقتی این زلزله را دید به وحشت افتاد و گفت: خمینی بار دیگر در خاورمیانه به صحنه آمده است که باید به او بگوییم آری امام بار دیگر به صحنه آمده تا روزگار شما اسرائیلیان را سیاه کند.
  • سران جنایتکار اسرائیل دستشان به خون مظلومان و دانشمندان آلوده است. به آنها می گوییم که آن خمینی کبیر امروز در قامت رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای به میدان آمده است و مردم ما به همین حقیقت اشاره دارند که در شعارهایشان می گویند "خامنه ای خمینی دیگر است ولایتش ولایت حیدر است" .
  • ملت های مسلمان مصر و منطقه باید بدانند ما همه یک ملت واحد بودیم که در اثر غفلت خودمان و خودفروختگی حاکمان از هم جدا شدیم و امروز باید همه کشورهای اسلامی با اتحاد خود عظمت از دست رفته اسلام را زیر سایه ولایت ولی امر مسلمین باز گردانیم.
  • باید علیه قابیلیان متجاوز ضد اسلام به سرکردگی آمریکا و صهیونیسم قیام همه جانبه کرد که این امر بهترین نهی از منکر است و باید با این قیام مقدمه ساز قیام حضرت مهدی باشیم و این بزرگترین امر به معروف است.
  • باید تلاش کنیم نهضت مردم مصر، تونس، غزه و ملت های منطقه به سرانجام برسد تا نشان دهد انقلاب به رهبری مقام معظم رهبری همچنان پرتوافکن و ظلم ستیز است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها