کد خبر: ۸۹۰۳۵
زمان انتشار: ۲۳:۰۳     ۰۶ آبان ۱۳۹۱
به نظر می رسد هر چه بر ادامه اختلافات مسئولان با یکدیگر افزوده شود بر حجم تبلیغات مسموم رسانه های استکباری افزوده می شود.
اختلاف‌افكني ميان مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران يكي از حربه هایی است كه همواره بدخواهان از آن به عنوان وسيله‌اي براي رسيدن به اهدافشان استفاده كرده‌ و می کنند.

متأسفانه اخيراً شاهد آن هستیم كه برخي از مسئولان بدون توجه به اینکه دامن زدن به‌ اختلافات آن هم در شرايط فعلي به صلاح هيچ كسي نيست و صرفا بازي در پازل دشمنان است، با طرح ادعاها و تقاضاهايی به اختلافات دامن مي‌زنند.

مقام معظم رهبري بارها در بیانات خود بر تفکیک مسائل اصلي از مسائل فرعی توسط مسئولان و دوري از علني كردن اختلافات و جنجالي نشدن فضاي سياسي كشور تأكيد کرده اند.


اما عدم توجه مسئولان به این امر خطیر و ادامه اختلافات بین سران قوا بر سر بازدید از زندان اوین، این فرصت را به دشمنان نظام، بویژه رسانه های وابسته به استکبار، داد تا بیشترین هجمه و سیاه نمایی را علیه نظام جمهوری اسلامی، مقام معظم رهبری، رئیس جمهور محترم، رئیس محترم دستگاه قضا، مجلس شورای اسلامی و... داشته باشند.

شبکه بی بی سی فارسی(bbc Persian) وابسته به دولت انگلیس که همواره سیاست های خصمانه این کشور علیه نظام جمهوری اسلامی ایران را دنبال می کند، در چند روز اخیر اخبار مربوط به اختلاف بین رئیس جمهور و رئیس دستگاه قضا بر سر بازدید از زندان اوین را به طور گسترده پوشش داد.

این شبکه شب گذشته نیز پس از انتشار پاسخ نامه آیت الله آملی لاریجانی به دکتر احمدی نژاد، در بخش های مختلف خبری خود با انعکاس گسترده این خبر و دعوت از به اصطلاح کارشناسان خود به تحلیل و سیاه نمایی علیه جمهوری اسلامی ایران پرداخت.


این شبکه در گزارشی با عنوان "جنگ سه قوه، لاریجانی ها علیه احمدی نژاد" گفت: «۹ ماه بیشتر نمانده و معلوم است محمود احمدی نژاد بی سروصدا کنار نخواهد رفت. مواضع تازه رئیس جمهوری ایران او را در تقابل با قوای دیگر قرار داده. بسیاری از کسانی که تا چهار سال پیش کاملا پشتش بودند، حالا به او پشت کرده اند.
با رئیس قوه قضاییه وارد یک دعوای تند رسانه ای شده، آن هم بر سر بازدید از زندان اوین در تهران. در یک ماه آینده هم او باید مقابل مجلس پاسخگو باشد. پاسخگوی مشکلات اقتصادی که او دیگران را مسببش خوانده. بعضی معتقدند که آقای احمدی نژاد نگران است مبادا حکومت همه کاسه کوزه های مشکلات کشور را سر او خراب کند و او می خواهد مانع آن بشود.»


در ادامه این گزارش، بی بی سی با طرح این سوال که "چرا احمدی نژاد با حکومت سر شاخ شده؟" احتمالات زیر را مطرح کرد:

«1. شاید تغییر کرده و می خواهد از رفتارهای حکومت فاصله بگیرد

2. لج بازی می کند

3. وظایف رئیس جمهور همین است.»


در ادامه این برنامه، "نامور حقیقی" یکی از میهمانان این شبکه در تحلیل مواضع اخیر دکتر احمدی نژاد گفت: «احمدی نژاد به خاطر نقشی که به عنوان محبوب ترین، مشهورترین و مقبولترین فرد در جمهوری اسلامی با 25 میلیون رای برای خود متصور است، اعتماد به نفسی برای برخورد با نهادهای حکومتی پیدا کرده است».


وی در ادامه با سیاه نمایی علیه دولت مدعی شد: «احمدی نژاد یک بی نظمی سیاسی-اقتصادی از خود به جای خواهد گذاشت که دولت بعدی حتی اگر اصولگرا هم باشد نمی تواند نقشه راهی از لابه لای آن پیدا نماید.»

مهدی خلجی دیگر میهمان این شبکه با القای جنگ قدرت بین مسئولان نظام مدعی شد: «احمدی نژاد اگر آشکارا حرف نزند و آنچه را که تاکنون محرمانه تلقی می شد را رو نکند، هیچ شانسی برای برنده شدن در این بازی نخواهد داشت.»

مجری بی بی سی در ادامه با اشاره به بخشی از مصاحبه صادق زیباکلام با روزنامه "اعتماد" پیرامون درخواست رئیس جمهور برای بازدید از اوین، گفت: «صادق زیباکلام گفته است "باید به احمدی نژاد خدا قوت گفت و به او گفت ما چون شما را باور کرده ایم و تصور می کنیم صادقانه در این مسیر گام گذاشته اید، منتظر گام های بعدی شما هستیم."»

به نظر می رسد هر چه بر جلوه بیرونی اختلافات مسئولان با یکدیگر افزوده شود، بر حجم تبلیغات مسموم رسانه های استکباری نیز افزوده می شود.

بنابراین انتظار می رود که سران قوا با رعایت قانون و اخلاق در مناسبات سیاسی کشور و پرداختن به امور اصلی و مهمی چون مسائل اقتصادی، ضمن پایان بخشیدن به اختلافات و دلسرد کردن دشمنان داخلی و خارجی، به سوژه سازی برای رسانه های غربی پایان بخشند./

105

منبع: جام نیوز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها