کد خبر: ۸۸۹۸۴
زمان انتشار: ۱۶:۴۷     ۰۶ آبان ۱۳۹۱
داریوش دلفانی گفت: کمک مالی که باشگاه پرسپولیس به ما کرد در مقطع کنونی کمک شایانی به ما بود و به خوبی هم توسط مسئولان قبلی باشگاه مدیریت شده است.

مدیرعامل باشگاه شاهین بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره کمک 100 میلیونی باشگاه پرسپولیس و حرف و حدیث‌هایی که در برخی رسانه‌ها مبنی بر هزینه‌کرد این پول به وجود آمده بود، گفت: باشگاه ما با مشکلات عدیده مالی روبرو است، چون همان طور که می‌دانید شاهین یک باشگاه خصوصی است و بودجه اولیه ندارد اما ما هم به هر کجا سر زدیم نتوانستیم تامین اعتبار کنیم، در نتیجه‌ از باشگاه پرسپولیس درخواست کمک کردیم که با استقبال خوب مسئولان این باشگاه روبرو شد و در نهایت آقای رویانیان بلافاصله دستور پرداخت 100 میلیون تومان را به ما دادند که در شرایط فعلی کمک شایان توجهی به ما کرد.

دلفانی همچنین درباره دلیل موافقت باشگاه پرسپولیس با درخواست کمک باشگاهش، اظهار کرد: آقای رویانیان گفتند به دلیل آن که پرسپولیس از دل شاهین بیرون آمده و به احترام حسین ماهینی که بوشهری و بسیار با اخلاق است، این کمک را به ما کرده است. البته ماهینی خودش در شاهین بازی نکرده، ولی پدرش در این باشگاه مسئولیت داشته است.

مدیرعامل جدید باشگاه شاهین بوشهر در ادامه و در واکنش به شایعاتی مبنی بر این که درصدی از کمک مالی پرسپولیسی‌ها به باشگاهش ناپدید شده است، گفت: من که کارم را رسما از امروز (شنبه) شروع می‌کنم و این مبلغ در زمان مدیریت آقای رییسی‌نژاد به حساب باشگاه واریز شده است. تا جایی که می‌دانم آن پول به خوبی در باشگاه هزینه و مدیریت شده است و بخشی از آن هم احتمالا در حساب باشگاه باقی مانده است. به هر حال پس از آن که برخی کارهای اداری لازم را در تهران انجام دادم، فردا (یکشنبه) به بوشهر می روم و مسایل را کاملا پیگیری می‌کنم. به هر حال مدیر قبلی هم فرد زحمتکشی بوده است.

وی همچنین وضعیت فنی تیمش را خوب توصیف کرد و افزود: شرایط ما از نظر فنی خوب است. همین هفته‌ پیش با اقتدار برابر ابومسلم پیروز شدیم؛ ابومسلمی که اکثر بازیکنانش در لیگ برتر بازی کرده‌اند و با حضور مهاجرانی، عزیزی و پیروانی کادر فنی قدرتمندی هم دارد. این پیروزی نشان می‌دهد که تیم ما پتانسیل لیگ برتری شدن را دارد، اما مشکلات مالی در تیم خیلی تاثیرگذار است. بنابراین اولویت ما جذب منابع مالی است که در این راه، آقای رویانیان گفته است که در جذب اسپانسر به ما کمک می‌کند.

دلفانی ادامه داد: از ابتدای فصل تاکنون هیچ پولی به بازیکنانمان پرداخت نکرده‌ایم. این مساله مرا هم ناراحت می‌کند، چه برسد به بازیکنان. تاکنون چند بار به بازیکنان چک داده‌ایم که وصول نشده اند و دست آخر چکی که اکنون دست آنهاست باید در تاریخ دهم آبان وصول شود. بازیکنان هم به کادر فنی گفته‌اند که اگر در آن تاریخ پول نگیرند، سر تمرین حاضر نمی‌شوند. ما هم قصد داریم در جلسه‌ای با بازیکنان صحبت کنیم و به آنها قول بدهیم که مشکلات مالی تیم را حل می‌کنیم. متاسفانه تاکنون از هیچ جایی از ما حمایت نشده است، ولی امیدواریم که با کمک استاندار جدید بوشهر، مشکلات را رفع کنیم.

مدیرعامل باشگاه دسته یکی شاهین بوشهر در پایان گفت: چه خوب بود که درباره برگزار شدن یا نشدن جام حذفی، نظر ما را هم می‌پرسیدند. تیم‌هایی مثل شاهین که در دسته پایین‌تر هستند می‌توانند با درخشش در جام حذفی به آسیا برسند. تیم ما پارسال با این که در حال سقوط بود به فینال جام حذفی رسید. مطمئنا در جلسه مجمع پیش‌رو انتقادمان را نسبت به برگزار نشدن جام حذفی اعلام می‌کنم. این حقی است که در حال سلب شدن است. برگزار نشدن جام حذفی یک نمره منفی بزرگ در کارنامه فدراسیون فوتبال ثبت خواهد کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها