کد خبر: ۸۸۸۰۸
زمان انتشار: ۲۰:۵۳     ۰۵ آبان ۱۳۹۱

به گزارش فارس به نقل از رسانه های بحرینی، شیخ عیسی قاسم در خطبه نماز جمعه گفت که رژیم بحرین خون ملت را ارزان می داند و در تلاش برای سرپوش گذاشتن بر جنایاتی است که نیروهای امنیتی علیه شهروندان بی پناه مرتکب می شوند.

وی افزود: ایجاد حلقه امنیتی و محاصره تحمیلی علیه شهرک العکر نوعی برخورد دوگانه در سطح رسمی بین خون مردم و خون نیروهای امنیتی است به گونه ای که رژیم بحرین به خون ملت اهمیتی نمی دهد و برای آن ارزش زیادی قائل نیست اما اهالی العکر را به خاطر خون نیروهای امنیتی مجازات می کنند.

شیخ عیسی قاسم تاکید کرد: این محاصره تحمیلی علیه شهرک العکر "مجازات گروهی خارج از چارچوب شریعت و قانون" به شمار می رود.

وی تصریح کرد: این محاصره به طور کامل خارج از چارچوب قانون و در تضاد با منافع میهن صورت گرفته است و دیدگاه درست در خارج کردن کشور از بحران از طریق اصلاحات و برخورد عادلانه است و نیاز کامل به شنیدن صدای دین، حکمت و عقل و دست کشیدن از چیزی است که شیطان به آن فرا می خواند.

این خطیب نماز جمعه تاکید کرد: تنها یک راه برای برون رفت کشور از بحران وجود دارد و آنهم اصلاحات سریع، جدی و فراگیری است که راهکاری شایسته و مناسب را بدست می دهد.

وی تاکید کرد: من موافق درخواست اصلاحات هستم و آن را ضروری می دانم و شیوه مسالمت آمیز برای درخواست اصلاحات ساده ترین راه و کم هزینه ترین و درست ترین راه است و این دیدگاه مخالفان است.

شیخ عیسی قاسم گفت: ما با رسانه های فتنه اگیز و تشدید اوضاع و فتنه انگیزی در بین فرزندان یک ملت واحد مخالفیم و هرگونه تفاوت قائل شدن بین خون یک عضو حکومت و یک شهروند معمولی و با ارزش دانستن خون یکی و ناچیز شمردن خون دیگری را رد می کنیم.

وی با اشاره به زندانی شدن عده ای تحت شکنجه و ناپدید شدن و کشته شدن عده ای دیگر در بحرین و عدم رسیدگی و توجه مسئولان رژیم آل خلیفه به آن گفت: اما وقتی یک نیروی امنیتی کشته می شود؛ اتهامات گسترش می یابد و طبل های جنگ به صدا در می آید و مناطق محاصره می شود و تحقیقات با شیوه های خاص خود ادامه می یابد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۱۳ - ۰۶ آبان ۱۳۹۱
۰
۱
دقیقاً . و رژیم سوریه هم مسئول ریخته شدن خون 33هزار نفره .
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها