کد خبر: ۸۸۷۸۶
زمان انتشار: ۱۸:۵۶     ۰۵ آبان ۱۳۹۱
به گزارش اسلام تایمز، منابع خبری با ابراز نگرانی از وضعیت مردم روستای "العکر" بحرین اعلام کردند که نیروهای امنیتی آل خلیفه همه شهروندان بحرینی را که سعی داشتند تا وارد این روستا شوند به شدت مورد هدف قرار داده و قلع و قمع کردند.

شهروندان مذکور بحرنی قصد داشتند تا با ورود به روستای "العکر" که در جنوب منامه واقع شده است، محاصره ظالمانه علیه مردم بیگناه این روستا که از هشت روز پیش شروع شده است، در هم بشکنند.

شاهدان عینی گزارش می دهند که نیروهای آل خلیفه از همه توان خود و از بدترین راه های ضرب و شتم و خشونت استفاده می کنند تا کسی نتواند وارد این روستا بشود و در عین حال همه راه ها و خیابان های اصلی منتهی به این روستا را بستند تا کسی نتواند حلقه محاصره روستای "العکر" را که از شب پنجشنبه گذشته آغاز شده است، بشکند.

از سوی دیگر در داخل روستا هم نیروهای امنیتی با پشتیبانی نیروهای سپر جزیره ساکنان آن را هدف بمب و گازهای سمی قرار می دهند به گونه ای که شماری از مردم این روستا مورد اصابت قرار گرفتند.

جمعیتها، گروه ها و احزاب مخالف سیاسی و حقوقی بحرینی در واکنش به این اقدام هولناک رژیم آل خلیفه بر دیدار دسته جمعی و گروهی از منطقه "العکر" تاکید دارند و همچنین با برگزاری تجمعات و اعتصابات خواستار شکستن حلقه محاصره غیر انسانی علیه مردم این روستا هستند که در چارچوب سیاست مجازات گروهی و تروریستی آل خلیفه و در راستای اسلوب وحشیانه سرکوب شهروندان بحرینی در پیش گرفته شده است.

از سوی دیگر نیروهای آل خلیفه با ایجاد موانع نظامی محاصره خود را شدت دادند و خیابان های منتهی به این روستا هم شاهد حضور نظامیان و پراکنده شدن شمار زیادی از نیروهای امنیتی آل خیلفه است و این در حالی است که مقامات دولتی بحرین مدعی هستند که روستای "العکر " در محاصره قرار ندارد.

اما اگر هر کس قصد عبور از این موانع و شکستن حلقه محاصره را داشته باشد هدف گلوله نظامیان آل خلیفه قرار می گیرد.

رژیم آل خلیفه همچنین ورود هرگونه کمکهای انسانی دیگر شهروندان بحرینی را به این روستا ممنوع کرده و بلکه آنانی که قصد کمک انسانی به مردم "العکر" را دارند تحت تعقیب و ضرب و شتم قرار می گیرند.

در ادامه جنایات آل خلیفه، تظاهرات مردمی که در روستاهای همجوار این روستا یعنی المعامیر، النویدرات، النبیه صالح و ستره برگزار شد، با سلاح شوزن و گازهای سمی کشنده پاسخ داده شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها