کد خبر: ۸۸۷۷۷
زمان انتشار: ۱۷:۱۲     ۰۵ آبان ۱۳۹۱
امير قلعه‌نويي درباره ديدار هفته آينده تيمش برابر گهر دورود گفت: قبلا استقلال و پرسپوليس در رختکن دو گل از حريفان خود جلو بودند اما حالا چند سالي است که تفاوت کرده است و مي‌بينيم که به عنوان مثال سپاهان سه سال پشت سر هم قهرمان مي‌شود. ما به همه تيم‌ها بايد احترام بگذاريم خصوصا گهر که با وجود حضور در انتهاي جدول فوتبال قابل احترامي را نمايش مي‌گذارد.

وي ادامه داد: گهر ديروز هم فوتبال خوبي را برابر داماش بازي کرد و يک پنالتي هم به دست آورد که خراب کرد اما بحث من بيشتر روي تيم خودم است. ما چند هفته زحمت مي‌کشيم. با بي‌پولي مي‌سازيم در حالي که تماشاگران هم از همه مسائل اطلاع ندارند و پس از مدتي به ترکيب ايده‌ال خود دست پيدا مي‌کنيم و از 4 بازي 10 امتياز مي‌گيريم اما به ناگاه ظرف چند روز تمام زحمات‌مان از بين مي‌رود. من سال‌ها در استقلال حضور داشتم اما هيچ گاه شرايطي مانند وضعيت کنوني را نديده بودم.

سرمربي استقلال درباره بازگشت توزي و جانواريو نيز گفت: بعيد مي‌دانم که توزي برگردد ولي جانواريو کارهايش را کرده است و امشب به ايران مي‌آيد.

قلعه‌نويي درباره وضعيت جباري هم گفت: جباري دو روز پيش تستي را پيش دکتر نوروزي انجام داد و پس از عمل دردي در پاي او بود که نوروزي و همکارانش روي آن کار مي‌کنند و در مجموع اين بازيکن شرايط خوبي دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها