کد خبر: ۸۸۶۰۷
زمان انتشار: ۱۳:۵۱     ۰۴ آبان ۱۳۹۱
کارشناس فوتسال گفت: جام جهانی جای تیم‌های بزرگ است و کار بسیار سختی را در این دوره از مسابقات داریم.

حسین افضلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص آمادگی تیم ملی فوتسال ایران برای حضور در جام جهانی عنوان کرد: پس از تغییر و تحولاتی که در تیم ملی به وجود آمد شرایط برای تیم ملی متفاوت شد. علی صانعی در تیم جوانگرایی کرد و امیدوارم تیم ملی بتواند در جام جهانی دل مردم را شاد کند.

وی ادامه داد: معتقدم جواد اصغری‌مقدم می‌توانست به تیم کمک شایانی کند همچنین جای خالی وحید شمسایی کاملا مشهود است. جام جهانی امسال تبدیل به میدان بزرگی شده و تمام تیم‌ها با قدرت در این رقابت‌ها حاضر می‌شوند و این کار صانعی در این دوره از مسابقات را بسیار سخت می‌کند.

این کارشناس افزود: همواره ما برابر تیم‌های بزرگ خوب ظاهر می‌شویم اما مشکل ما مقابل تیم‌های ناشناخته است. هیچ نتیجه‌ای در جام جهانی از پیش تعیین‌شده نیست. می‌توانیم یقه تیم‌های بزرگ را بگیرم اما برابر تیم‌های ناشناخته با مشکل روبرو می‌شویم.

وی با اشاره به حذف تیم‌های فولادماهان و فیروزصفه تصریح کرد: در این فصل از مسابقات لیگ پویایی نداریم. تیمی که نصف بازیکنان ملی‌پوش را دراختیار داشت در لیگ حاضر نشد. به نظرم مقصر اصلی در این امر کمیته فوتسال بود. این مسئله باعث شد بازیکنان چندین ماه تمرین نکنند و کار را برای تیم ملی سخت کرد.

افضلی با اشاره به برگزاری دو جلسه هم‌اندیشی افزود: این جلسات باید زودتر برگزار می‌شد تا تمام مربیان در جریان فعالیت تیم ملی قرار بگیرند. حتی صانعی می‌توانست با کمک از مربیان لیست نهایی را ببندد. به هر حال برگزاری چنین جلساتی بسیار خوب است و امیدوارم در آینده نیز ادامه داشته باشد.

جام جهانی فوتسال از 11 آبان ماه در تایلند آغاز می‌شود. ایران با تیم‌های اسپانیا، مراکش، پاناما در این دوره از مسابقات هم‌گروه است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها