کد خبر: ۸۸۵۹۰
زمان انتشار: ۱۲:۳۷     ۰۴ آبان ۱۳۹۱
سرمربی تیم فوتبال نفت تهران می‌گوید بازیکنانش از انگیزه بالایی برای دیدار با استقلال برخوردارند.

به گزارش خبرگزاری فارس، منصور ابراهیم‌زاده در نشست خبری پیش از بازی فردا با استقلال گفت: باید به امیر قلعه‌نویی تسلیت بگویم، به دلیل آنکه با تیم نفت در ایران نبودیم نتوانستم در مراسم مادرش شرکت کنم. برای او آرزوی سلامتی هم می‌کنم زیرا وضعیت پایش را می‌دانم. در این بازی انگیزه حرف اول را در تیم ما می‌زند. مقابل تیمی بازی می‌کنیم که در بخش مدیریت، مربیگری، بازیکنان و هواداران تیم بسیار خوبی هستند.

وی ادامه داد: بازی نفت و استقلال می‌تواند یک فوتبال بزرگ باشد. بازی با این تیم‌ها به بازیکنان ما انگیزه مضاعف می‌دهد و حتی ممکن است آنها در بازی قبل از استقلال و پرسپولیس خودشان را حفظ کنند تا به این بازی برسند.

ابراهیم‌زاده تصریح کرد: بعد از اتفاقاتی که در فوتبال ما افتاد و کره جنوبی را بردیم و آشتی با فوتبال برقرار شد، به همه ثابت شد فوتبال ورزش اول جهان است و با تمام مشکلاتی که از قبل در فوتبال بوده همه فوتبال را می‌بینند. وظیفه ما هم این است که تلاشمان را بیشتر کنیم زیرا هواداران دوست دارند تلاش ما را ببینند. به همین شکل هم بازی فردا را دنبال می‌کنیم.

سرمربی نفت تهران در مورد مصدومان و محرومان تیمش گفت:‌ مصدوم نداریم اما در اردوی کرواسی مهرآزما مصدوم شد و مینسک پایش را عمل کرد. وضعیت خیری هم هنوز مشخص نیست که می‌تواند بازی کند یا نه.

ابراهیم‌زاده در مورد مسائل فنی استقلال عنوان کرد:‌ بازی‌های استقلال مقابل تراکتورسازی و صبا نشان داد استقلال فوتبال خوبی ارائه می‌کند و آمادگی جواد نکونام در استقلال باعث شده او در تیم ملی خوب بازی کند. استقلال مهره‌هایی دارد که می‌توانند تأثیرگذار باشند. آنها هم از نظر شکل فوتبالی‌شان تاثیرگذارند و هم اینکه می‌توانند خلاقیت داشته باشند. ما بازیکنی مثل جانواریو کمتر داریم که بتواند با کنترل و ضربه زدن به توپ گل بزند. استقلال مهره‌های تأثیرگذار دارد.

سرمربی نفت تهران در مورد اینکه اندیشه‌های تاکتیکی او و قلعه‌نویی برنده بازی فردا را تعیین می‌کند، اظهار داشت: هر کدام برای خودمان برنامه داریم، اما فرمان در زمین دست بچه‌هاست و حرکات آنهاست که می‌تواند به سمت عملکرد مثبت یا منفی باشد. استقلال پرمهره‌ای است اما ما هم تیم جوان با انگیزه‌ای داریم.

به گزارش فارس، ابراهیم زاده و مجید صالح که در سازمان لیگ با هم روبرو شدند با هم خوش و بش و بر سر این که کدام تیم میزبان فرداست صحبت کردند که در نهایت مسئولان سازمان لیگ گفتند استقلال فردا میزبان لیگ است. مجید صالح در تیم ذوب آهن دستیار منصور ابراهیم‌زاده بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها