کد خبر: ۸۸۳۵۸
زمان انتشار: ۱۲:۰۱     ۰۳ آبان ۱۳۹۱
سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید در آستانه دیدار چهارشنبه شب با دورتموند گفت بازی با تیم‌های آلمانی در این کشور همیشه دشوار است.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال رئال مادرید امشب در گروه D رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا  در"سیگنال ایدونا پارک" با دورتموند دیدار می کند.

آمار رئال مادرید در مصاف با تیم‌های آلمانی در خارج از خانه بسیار ضعیف است. رئال در 23 باری که با تیم‌های آلمانی بازی کرده 16 بار شکست خورده، 6 بار مساوی کرده و تنها یک بار برده است.

"خوزه مورینیو" در گفتگو با سایت یوفا در خصوص این دیدار اظهار داشت: این بازی قطعا دشوار خواهد بود اما نه به این دلیل که بازیکنان آسیب دیده داریم چراکه من فکر نمی کنم رئال مادرید کمبود بازیکن داشته باشد. ما به این دلیل مشکل خواهیم داشت چون دورتموند تیم خوبی است.

سرمربی رئال گفت: دلیل اینکه رئال مادرید به لحاظ تاریخی موفقیتی در آلمان نداشته به کیفیت تیم‌های حریف بازمی گردد. آنها از کشوری می آیند که فوتبال سنتی قدرتمندی دارد و اگر چنین نبود، کار دشوار نبود. ما فصل گذشته 2 بر یک مقابل بایرن مونیخ شکست خوردیم البته این بازی تاثیر روانی منفی بر روی تیم ما ندارد.

مورینیو افزود: بازی در آلمان همیشه دشوار است. آنها تیم‌های قدرتمندی هستند که مثل خود ما میل شدیدی به پیروزی دارند. می‌دانیم که آنها چقدر با انرژی هستند و و چقدر سریع بازی می کنند البته نقاط ضعف کوچکی هم دارند که ما سعی داریم از آنها بهره ببریم. نگران بازیکنان دورتموند به صورت انفرادی نیستیم هرچند که می دانیم بازیکنان خوب بسیاری دارند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها