کد خبر: ۸۸۳۵۳
زمان انتشار: ۱۱:۵۶     ۰۳ آبان ۱۳۹۱
سرمربی تیم فوتبال داماش با اشاره به اینکه برگزاری جام حذفی بدون ملی‌پوشان بهتر از لغو آن است، ابراز امیدواری کرد بتواند نخستین برد داماش بعد از 8 هفته را برابر تماشاگران این تیم بدست آورد.

حمید درخشان در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد دیدار تیمش برابر گهر دورود ضمن بیان مطلب فوق گفت: پس از 4 هفته محرومیت این نخستین بازی داماش برابر تماشاگران است و من هم برای اولین‌بار تیم را مقابل هواداران هدایت می‌کنم. امیدوارم با حمایت تماشاگران که یکی از ارکان اصلی و عامل انگیزشی تیم برای موفقیت هستند، بعد از 8 هفته به پیروزی دست یابیم.

وی با اشاره به اینکه گهر تیم خوبی است و بازی‌کردن با تیم‌های قعرنشین همیشه خطرناک است، افزود: در این بازی‌ها انتظار بر این است که شما با نتیجه خوب پیروز شوید. فولاد هم در بازی گذشته دچار این مشکل شد و در حالیکه موقعیت‌های زیاد گلزنی داشت، تنها یک گل زد تا نبازد.

"شک نداشته باشید که در بازی با گهر دنبال پیروزی هستیم اما در فوتبال تضمینی وجود ندارد که حتما پیروز می‌شویم." سرمربی تیم فوتبال داماش با بیان این مسئله ادامه داد: در بازی‌های گذشته اشتباهات داوری که فیلم آن هم موجود است، امتیازات مهمی را از ما گرفت. در لیگی که تیم‌ها با تفاضل گل سقوط می‌کنند، سلب 7 امتیاز یک تیم در 3 بازی، لطمه بزرگی به تیم می‌زند.

درخشان صحبت‌هایش را اینگونه تکمیل کرد: اگر این اتفاقات برای استقلال و پرسپولیس رخ می‌داد، 2 هزار تا حرف و حدیث بوجود می‌آمد و همه به آن توجه می‌کردند اما اگر سر یک تیم شهرستانی را هم ببرند، هیچکس صدایش در نمی‌آید. شما ببینید اگر ما این 6-7 امتیاز را می‌گرفتیم امروز در کجای جدول قرار داشتیم نه اینکه امروز در رده پانزدهم بایستیم.

علیرضا پورمند سرمربی تیم فوتبال گهر روز سه‌شنبه اعلام کرد، داماش را مقل کف دستش می‌شناسد. وی در مورد این صحبت، اظهار داشت: این مسئله طبیعی است زیرا 12 هفته از لیگ گذشته و همه تیم‌ها از همدیگر شناخت خوبی دارند، همانطور که بنده هم اطلاعات لازم از این را در اختیار دارم.

سرمربی تیم فوتبال داماش با اشاره به اینکه تعویق لیگ به تیم‌ها ضربه می‌زند و در روند حرکتی آنها تاثیر منفی می‌گذارد، در پایان در خصوص برگزار نشدن جام حذفی گفت: معتقدم اگر باشگاه‌ها موافقت کنند و این جام بدون ملی‌پوشان برگزار شوند، بسیار بهتر از لغو آن است زیرا برگزار نشدن جام حذفی به فوتبال کمکی نمی‌کند.

دیدار تیم‌های فوتبال داماش گیلان و استیل آذین گهر دورود در هفته سیزدهم رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور ساعت 15:30 فردا پنجشنبه در ورزشگاه شهید عضدی رشت برگزار می‌‎شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها