کد خبر: ۸۸۳۳۱
زمان انتشار: ۱۱:۳۶     ۰۳ آبان ۱۳۹۱
قرارداد سرمربی جدید لهستانی تیم ملی پیست دوچرخه‌سواری شنبه امضا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، الکساندر تولومانوف لهستانی، سرمربی تیم ملی پیست دوچرخه‌سواری که متخصص سرعت پیست است و از چند هفته پیش برای مذاکره با فدراسیون دوچرخه‌ سواری کشورمان وارد ایران شده بود، پس از مذاکرات مقدماتی، شنبه آینده قرارداد خود را با فدراسیون دوچرخه‌سواری ایران امضا خواهد کرد.

تولومانوف برای مسابقات قهرمانی آسیا که اواخرامسال به میزبانی هند برگزار می‌شود، به عنوان سرمربی تیم ملی دوچرخه‌ سواری ایران در بخش پیست انتخاب خواهد شد و در صورت عملکرد موفق این سرمربی روس، قرارداد وی تا پایان سال 2013 تمدید خواهد شد.

تولومانوف در زمان سرمربیگری ولفرام لیندنر آلمانی به مدت یک سال به عنوان مربی در کنار تیم ملی پیست ایران فعالیت می‌ کرده است.

خسرو قمری با تأیید این خبر افزود: این مربی ابتدا پیشنهاد اولیه ما را نپذیرفت و با اعلام اینکه برایش صرفی ندارد از ایران رفت اما دوباره تماس گرفت برای حضور در ایران اعلام آمادگی کرد.

وی در مورد این گفته افشارزاده که «با این وضع ارز باید مربیان خارجی که وارد ایران می‌شوند، از عملکرد خوبی برخوردا باشند»، گفت: قرارداد این مربی 3 هزار دلار است و با شرایط قرارداد ترکمنچای که برای امضا با این مربی امضا کرده‌ایم فکر نمی‌کنم دیگر حرف و حدیثی باقی بماند، ضمن اینکه ما این مربی را پس از مذاکره با حدود 30 مربی انتخاب کردیم. مربیان قبلی مبالغ بالایی را به ما اعلام کردند که شاید پرداخت آن در توان ما نبود.

قمری یادآور شد: تولومانوف، در سال‌های گذشته نیز امتحان خود را در ایران پس داده و علاقه دارد تا دوباره در فضای ایران کار کند. بر همین اساس گزینه خوبی برای تیم ملی پیست کشورمان به حساب می‌آید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها