کد خبر: ۸۸۳۱۴
زمان انتشار: ۱۱:۰۹     ۰۳ آبان ۱۳۹۱
گل ثانیه 55 نوروزی به نظرم راه آهنی ها را سر در گم کرده بود تا آنها می خواستند تیم خود را جمع و جور کنند، در بهترین موقع گل دوم را وارد دروازه حریف کردیم
نصرتی انصاری فر
tamrin team meli
سایت گل - کریم انصاری فرد شدیدا از اینکه مورد توجه هواداران پرسپولیس است خوشحال است  و بنابراین  با روحیه می گوید: صد در صد در بازی های آینده با توجه به روحیه بسیار خوبی که دارم برای پرسپولیس گلزنی می کنم. از تک تک هواداران پرسپولیس تشکر می کنم و محبت آنها را جبران خواهم کرد که در یک بازی حساس، یکصدا من را تشویق کردند.
به گزارش گل این مهاجم اردبیلی  در گفتگویی با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: خوشبختانه پس از بازی خوبی که مقابل سایپا انجام دادیم روند رو به رشد خود را در بازی برابر راه آهن هم حفظ کردیم و با یک بازی هجومی از دقیقه یک بازی حریف را غافلگیر کردیم. وی افزود: گل ثانیه 55 نوروزی به نظرم راه آهنی ها را سر در گم کرده بود تا آنها می خواستند تیم خود را جمع و جور کنند، در بهترین موقع گل دوم را وارد دروازه حریف کردیم. در کل پرسپولیس مزد تلاش، کوشش و یکدلی خود را در این بازی حساس گرفت.

مهاجم قرمز پوشان درباره هدف تیم خود تا قبل از تعطیلات نیم فصل تاکید کرد: هدف اصلی پرسپولیس این است تا قبل از نیم فصل، جزء چهار تیم بالای جدول لیگ برتر قرار گیریم. کار سخت است اما شرایط پرسپولیس نسبت به قبل تفاوت کرده است و من شک ندارم که در بازی آینده حتی از بازی برابر راه آهن هم بهتر و روان تر بازی می کنیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها