کد خبر: ۸۸۲۹۹
زمان انتشار: ۱۰:۵۴     ۰۳ آبان ۱۳۹۱
نکته ای که در مورد تعویض میلاد شنیده می شود ظاهرا ً بیشتر از مسائل فنی به اتفاقات داخل رختکن بر می گردد
milad meidavoodi
ok
سایت گل - جزو اولین گروه از اسقلالی ها بود که با ابقای فتح ا... زاده قراردادش را با این تیم تمدید کرد هر چند که سر مدت زمان قراردادش زیر بار امضای قرار داد دوساله با باشگاه نرفت.
 میلاد که سابقه کار با قلعه نویی در تیم ملی را در پرونده داشت و اولین بار توسط این مربی به تیم ملی دعوت شده بود انگیزه زیادی داشت تا با حضور قلعه نویی که سبک بازی اش را می پسندید بار دیگر قابلیت های فنی اش را ثابت کند اما مصدومیت مانع از این مهم شد ومیداوودی هفت هفته ابتدایی لیگ را به همین دلیل از دست داد. بازگشت او به تمرینات هم نتوانست نظر مثبت قلعه نویی را برایش در پی داشته باشد و او به رغم اینکه استقلال شدیدا ً در خط حمله با مشکل مواجه بود به یک نیمکت نشین تبدیل شد و بارها به طرق مختلف مراتب نارضایتی اش را به این موضوع نشان داد. حضور در ترکیب ثابت استقلال در بازی مقابل تراکتورسازی می توانست سر آغازی باشد برای شروع دوباره شماره ده ناراضی استقلال اما تعویض میداوودی بین دو نیمه مانع از این کار شد.


نکته ای که در مورد تعویض میلاد شنیده می شود ظاهرا ً بیشتر از مسائل فنی به اتفاقات داخل رختکن بر می گردد جایی که سرمربی تیم از طریق تلفن همراهی که روی بلندگو قرارداده شده با ادبیات خاص خودش از بازیکنانش به شدت انتقاد می کند و این موضوع عکس العمل میداوودی را به همراه داشته است و...
با این همه این موضوع هم بسان سایر موارد دیگر و با حضور میداوودی در تمرین دیروز استقلال مزید بر علت شد تا طرفین وجود هر مشکلی را تکذیب کنند. گفته می شود به تازگی علاوه بر پیشنهاد باشگاههای فولاد و پیکان ، مس کرمان هم به لیست تیم های خواهان این بازیکن اضافه شده است..
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها