کد خبر: ۸۸۲۰۳
زمان انتشار: ۱۹:۵۱     ۰۲ آبان ۱۳۹۱
پس از یکماه از انتشار گزارش جدید احمد شهید و تکرار اتهامات گذشته نمی گذرد، برخی جریانات بدنبال تشدید فشارهای سیاسی علیه ایران هستند.
به گزارش «ندای انقلاب» در حالیکه کمتر از یکماه از انتشار گزارش جدید احمد شهید و تکرار اتهامات گذشته نمی گذرد، برخی جریانات بدنبال تشدید فشارهای سیاسی علیه ایران هستند.
بر این اساس علاوه بر رایزنی های سیاسی دولت کانادا برای جلب همراهی کشورهای غربی با قطعنامه ی ضد ایرانی در شورای حقوق بشر، شیرین عبادی نیز دست به انتشار نامه ای خطاب به احمد شهید کرده است.
وی در بخشی از نامه خود با تکرار اتهامات گذشته از جمله « محاکمه غیر عادلانه » مدعی شده نسرین ستوده، دوست قدیمی اش، از حقوق زندانیان عادی نیز بهره مند نیست!
این درحالیست که مقامات قضایی ایران یکی از ایرادات حقوقی وارد به گزارشات احمد شهید را استنادات وی به اخبار غیر موثق و تحریف شده جریانات ضد انقلاب اعلام کرده بودند.
از سوی دیگر بررسی عملکرد متناقض و دوگانه خانم عبادی در قبال مسئله حقوق بشر باعث شده تا عناصر شناخته شده ی اپوزیسیون خارج از کشور بارها وی را به دفاع از «حقوق بشر خودی ها» و «دوستان» شخصی ، متهم کنند. موضوعی که در این نامه نیز تکرار شده و به صورت مشخص تنها به دوست قدیمی عبادی ، یعنی نسرین ستوده، اشاره کرده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۳۸ - ۰۲ آبان ۱۳۹۱
۰
۰
شیرین خاین به دین و وطن . وطن فروش
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها