کد خبر: ۸۸۱۲۳
زمان انتشار: ۱۳:۵۸     ۰۲ آبان ۱۳۹۱
عضو کميته فني باشگاه پرسپوليس گفت: "مانوئل ژوزه" در ابتداي حضورش در پرسپوليس نظر هيچ کس را قبول نداشت ولي خوشبختانه الان به حرف کميته فني رسيده است و تيم شرايط خوبي دارد.

  ابراهيم آشتياني درباره وضعيت پرسپوليس و کسب هفت امتياز از سه مسابقه تصريح کرد: ما قبل از اين براي ژوزه پيغام مي‌فرستاديم که تغييرات زياد در ترکيب تيم در هر مسابقه و همچنين امتحان کردن بازيکنان در مسابقات رسمي اشتباه است ولي او به حرف ما گوش نکرد.


به گزارش مهر، وي افزود: بعضي از بازيکنان ملي پوش پرسپوليس در تمرينات خوب خودشان را نشان نمي‌دادند. به همين خاطر آنها نيمکت نشين شدند. از آنجا که بازيکنان ايراني هم حرفه‌اي نيستند اين نيمکت نشيني از نظر روحي و رواني آنها را به هم ريخت. ضربه روحي به يک بازيکن از صدمه فيزيکي هم بدتر است.


عضو کميته فني باشگاه پرسپوليس خاطرنشان کرد: ژوزه بايد از ابتدا به بازيکنان مطرح بازي مي‌داد. هرچند آنها در يکي، دو مسابقه خوب نبودند ولي او بايد به آنها فرصت مي‌داد تا خودشان را پيدا کنند. او چند مسابقه را به دليل اين مسائل از دست داد ولي الان به حرف کميته فني رسيده است.


آشتياني با تاکيد بر اينکه سرمربي پرسپوليس ابتدا حرف هيچ کس را قبول نداشت، گفت: من از تغييرات زيادي که ژوزه در ترکيب تيم براي هر مسابقه ايجاد مي‌کرد در تعجب بودم. اين تغييرات به ما ضربه زد. با اين حال تيم به شرايط خوبي رسيده و اميدوارم اين روند ادامه يابد.


  وي همچنين با اشاره به استقبال کم هواداران از بازي پرسپوليس - راه آهن تصريح کرد: تماشاگران پرسپوليس راحت به دست نيامده‌اند. نسل ما و بازيکنان قديمي پرسپوليس از خيلي چيزها گذشتند تا 25، 30 ميليون هوادار پيدا کنيم وگرنه اين بازيکنان که کاري نکرده‌اند. به هر حال اگر تيم خوب نتيجه بگيرد تماشاگران هم به تدريج با تيم آشتي مي‌کنند.


آشتياني در پايان در پاسخ به اين سئوال که "آيا کميته فني جلسه‌اي با ژوزه برگزار مي‌کند يا خير"؟ گفت: ما جلسه‌اي نداريم چرا که ژوزه به اين مسائل اعتقادي ندارد. به همين خاطر از راه‌هاي مختلف براي او پيغام و پسغام مي‌فرستيم و نظراتمان را اينگونه به او مي‌دهيم!


تيم فوتبال پرسپوليس در چارچوب هفته دوازدهم ليگ برتر فوتبال، روز يکشنبه گذشته در ورزشگاه آزادي به مصاف راه آهن رفت و موفق شد اين تيم را با دو گل شکست بدهد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها