کد خبر: ۸۸۱۱۰
زمان انتشار: ۱۳:۴۴     ۰۲ آبان ۱۳۹۱
نامه بسیج دانشجویی دانشگاه تهران خطاب به رهبر معظم انقلاب
بسیج دانشجویی دانشگاه تهران طی نامه‌ای خطاب به مقام معظم رهبری تاکید کرد: دشمنی دشمنان در بالاترین مرتبه خود قرار دارد و آنها در خیال و وهم خود وادار کردن جمهوری اسلامی به سر فرود آوردن در برابر نظام ظالمانه آمریکایی را خواستارند اما حاشا که فرزندان بسیجی شما میدان را خالی کنند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در رابطه با موضوع هسته‌ای نامه‌ای را خطاب به رهبر معظم انقلاب نوشت.

متن کامل این نامه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

محضر مبارک رهبر حکیم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام سیدعلی حسینی خامنه‌ای

سلام علیکم

سفر پرخیر و برکت و فرمایشات حضرتعالی در جمع صنوف مردم خراسان شمالی، بار دیگر ما را از فیض انوار تابنده هدایت‌های ولایت بهره‌مند کرد و چشمه‌ای نورانی برای فیض رهروان مکتب امام خمینی(ره) شد.

نمی‌دانیم چگونه نهایت سپاس و خضوع خود را از درگاه باری تعالی به خاطر نعمت ولایت فقیه بیان کنیم.

مقاومت سرافرازانه در برابر تحریم‌های اقتصادی و سیاسی دشمنان و امید به فردایی که در ان آنهایی که پایبند آرمان‌ها و ارزش‌ها می‌مانند شاهد به ثمر نشستن و تناور شدن نهال زیبای انقلاب اسلامی خواهند بود،‌ خون تازه‌ای در رگ‌های فرزندان انقلابی شما در دانشگاه‌ها دمید.

استقبال بی‌نظیر مردم خراسان شمالی از آن رهبر فرزانه که به نمایندگی از مردم سرافراز ایران صورت گرفت، نشان داد که اکنون جمهوری اسلامی ایران در اوج عزت بین المللی قرار دارد و مگر جز این است که خون صدها هزار شهید و ایمان قلبی بیش از 70 میلیون نفر پشتوانه پویایی و رشد انقلاب اسلامی خواهد بود.

اکنون در شرایط حساسی به سر می‌بریم که دشمنی دشمنان در بالاترین مرتبه خود قرار دارد و آنها در خیال و وهم خود وادار کردن جمهوری اسلامی به سر فرود آوردن در برابر نظام ظالمانه آمریکایی را خواستارند اما حاشا که فرزندان بسیجی شما میدان را خالی کنند که به فضل الهی آینده درخشان‌تری در انتظار ماست.

می‌دانیم که دشمنان به دروغ می‌گویند که اگر ملت ایران از انرژی هسته‌ای صرفنظر کند، تحریم‌ها برداشته می‌شود درحالی که علت اصلی اِعمال این تحریم‌های وحشیانه بغض و کینه آنها از ملت ایران است.

ما خسته نشدیم و سی و چند سال است که ایستاده‌ایم که

یار با ماست چه حاجت که زیادت طلبیم/ دولت صحبت آن مونس جان ما را بس

از خداوند سبحان طول عمر با عزت حضرتعالی را مسئلت می‌نمائیم.

1 آبان 1391

امضا شده توسط 1391 نفر از فرزندان بسیجی شما در دانشگاه تهران

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها