کد خبر: ۸۸۰۶۴
زمان انتشار: ۱۱:۰۸     ۰۲ آبان ۱۳۹۱
معاون سيماي صدا و سيماي مرکز اصفهان گفت: صدا و سيماي مرکز اصفهان توان پوشش تصويري ديدار تيم‌هاي سپاهان و تراکتورسازي را ندارد و در صورتيکه زمان اين ديدار تغيير نکند، نمي‌تواند آن را پوشش تصويري دهد.
يوسف افشارنيا در گفتگو با مهر با اشاره به بازي تيم‌هاي سپاهان و تراکتورسازي که قرار است پنجشنبه هفته جاري در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شود، اظهار داشت: با توجه به اينکه همزمان با برگزاري اين بازي مراسم عرفه برگزار خواهد شد، صدا و سيماي اصفهان نمي‌تواند به صورت همزمان در مورد پوشش تصويري اين دو رويداد، اقدام کند.

وي ادامه داد: متاسفانه سازمان ليگ فدراسيون فوتبال در برگزاري مسابقات ليگ، برنامه‌هاي صدا و سيما را در نظر نمي‌گيرد و ما همواره در مورد پخش اين ديدار با مشکلاتي مواجه هستيم.

معاون سيماي صدا و سيماي مرکز اصفهان بيان داشت: اگرچه ديدار تيم هاي فوتبال سپاهان و تراکتورسازي قطعاً مخاطبان خاص خود را دارد اما ما با توجه به اينکه بيشتر مخاطبانمان به پخش مراسم روز عرفه علاقه دارند، اين مراسم را در اولويت قرار خواهيم داد.

وي اضافه کرد: ما براي رفع تداخل برگزاري رقابت فوتبال از هيات فوتبال استان مي‌خواهيم که از مسئولان فدراسيون درخواست کند تا در صورت امکان ساعت اين ديدار را تغيير دهد چراکه در غير اين صورت ما اولويت را به برنامه‌هاي روز عرفه خواهيم داد.

ديدار تيم‌هاي فوتبال سپاهان و تراکتورسازي در چارچوب رقابت‌هاي هفته سيزدهم مسابقات ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي کشور از ساعت 15 روز پنجشنبه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها