کد خبر: ۸۷۹۸۷
زمان انتشار: ۰۹:۴۱     ۰۲ آبان ۱۳۹۱
من چیزی درباره جدایی میداودی نشنیده‌ام ولی اگر چنین مسئله‌ای وجود داشت مطمئن باشید نمی‌گذاشتم او تمرین کند. همه ما باید به عنوان سرباز خدمت کنیم
ghalenoei
ok
سایت گل - امیرقلعه نویی در تمرین امروز استقلال درمیان خبرنگاران محاصره شد و به سئوالات آنها پاسخ گفت.
مهمترین حرفهای سرمربی استقلال که بعد از فوت مادر و جراحی آرام تر به نظر می رسد درباره میلاد میداوودی ، جانواریو و فرهاد مجیدی بود.

سرمربی استقلال درباره غیبت جانواریو و توزی گفت: آن‌ها بازیکنان حرفه‌ای هستند و اگر سر موقع قراردادشان پرداخت نشود، این گونه عمل می‌کنند. تاکنون که جانواریو نیامده است اما از دیروز که کمی حالم بهتر شده است و می‌توانم صحبت کنم، تلاش می‌کنم تا قبل از بازی برابر نفت او را به تیم برگردانم.


 وی در پاسخ به این سوال که آیا به بازگشت این دو بازیکن امیدی است یا خیر؟ گفت: امیدتان به خدا باشد.

قلعه‌نویی درباره جدایی میداودی از استقلال گفت:  در نیم فصل امکان دارد ساموئل از جمع ما جدا شود اما درباره جدایی میداودی چیزی نشنیده ام و از ماجدی هم پرسیدم که او نیز بی خبر بود. اگر خودم این موضوع را دیده و شنیده بودم اجازه تمرین به وی نمی دادم. زیرا این تیم مال مردم است و من هم نماینده مردم هستم. همه ما باید به عنوان سرباز خدمت کنیم و هیچ منتی هم برای کار خود نباید داشته باشیم چون برای آن پول می‌گیریم. درست است که گرفتن این پول دیر شده است اما بالاخره بازیکنان پول‌های خود را می‌گیرند.

 سرمربی استقلال درباره عملکرد خوب نکونام در تیم ملی و انتقادهایی که علیه او می‌شد گفت: در زمانی که به او انتقاد می‌شد به من سخت نگذشت زیرا مسائلی را می‌دیدم. یک روز مقابل خبرنگارانی که در تمرین حضور پیدا می‌کنند آمار بازیکنان را به آن‌ها نشان دادم. وقتی که چیزی که با چشمم می‌بینم با آمارهایی که داریم هماهنگ است، می‌گویم جواد جزو خوب‌های ما بوده است. فکر می‌کنم عده‌ای دوست داشتند که جواد را از شرایط آرمانی خود دور کنند. خوشحالم که با برد برابر کره جنوبی فوتبال ما حیات دوباره گرفت و این مسئله توسط فردی از جنس استقلال و به نام نکونام صورت گرفت. جواد نکونام به غیر از بازی برابر سایپا همیشه جزو خوب‌های ما بوده است.

 او همچنین در پاسخ به این سوال که آیا مجیدی به استقلال برمی‌گردد یا خیر و اینکه آیا به کادر فنی اضافه می‌شود یا به عنوان بازیکن گفت: هر کسی که حتی 7 روز هم برای استقلال زحمت کشیده باشد عزیز است. مجیدی هم جزو سرمایه‌های استقلال است و خودم هم به فتح‌الله‌زاده پیشنهاد دادم که او را برگردانید که اگر توانست با ما کار کند وگرنه برای او بازی خداحافظی بگذاریم. از طرفی باید به حرف‌های مردم هم احترام بگذاریم تا جایی که به چارچوب تیم لطمه نزند. برای این سوال باید تا نیم فصل صبر کنید و آن زمان تصمیم‌گیری می‌کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها