کد خبر: ۸۷۸۵
زمان انتشار: ۱۰:۴۳     ۱۲ بهمن ۱۳۸۹
برادران و خواهران مصري نشان دادند كه ديگر حاضر نيستند نسبت به جنايات رژيم صهيونيستي بي تفاوت باشند.
ایسنا: وزير امور خارجه كشورمان در خصوص موضع جمهوري اسلامي ايران در قبال تحولات اخير در برخي از كشورهاي خاورميانه و شمال آفريقا از جمله مصر اظهار كرد: اعتراضات و جنبش‌هاي مردمي در اين كشورها نشانه ضرورت تحول در منطقه و پايان عمر نظام‌هاي غير مردمي است.

علي اكبر صالحي افزود: مردم تونس و مصر ثابت كردند كه دوران مهندسي منطقه و كنترل آن از سوي استكبار جهاني پايان يافته و مردم درصدد تعيين سرنوشت خويش هستند.

وزير امور خارجه تصريح كرد: اين در حالي است كه متاسفانه همچنان شاهد دخالتهاي مستقيم، پريشان و سردرگم برخي مقامات آمريكايي در قبال تحولات مصر هستيم.

صالحي در ادامه تاكيد كرد: برادران و خواهران مصري نشان دادند كه ديگر حاضر نيستند نسبت به جنايات رژيم صهيونيستي بي تفاوت باشند.

وي افزود: ما نيز به سهم خود همراه با آزاديخواهان جهان از نهضت ملت بزرگ مصر حمايت كرده و با مجروحان و خانواده‌هاي شهداء اين حوادث ابراز همدردي مي‌نمائيم.

وزير امور خارجه اظهار كرد: با شناختي كه از مردم بزرگ، انقلابي و تاريخ ساز مصر داريم، مطمئن هستيم كه آنان نقش خود را در ايجاد خاورميانه‌اي اسلامي كه متعلق به تمامي آحاد مردم آزاده، عدالتخواه و استقلال طلب منطقه است بخوبي ايفاء خواهند كرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها